پزشک کاخ سفید:

ترامپ دیگر خطر انتقال کرونا را ندارد

ترامپ دیگر خطر انتقال کرونا را ندارد
پزشک کاخ سفید بدون بیان اینکه نتیجه آزمایش مجدد رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا مثبت یا منفی شده، ادعا کرد او دیگر خطر انتقال ویروس به دیگران را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «شان کانلی» پزشک کاخ سفید بامداد یکشنبه با صدور بیانیه‌ای مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را دیگر به عنوان یک ناقل ویروس «کووید۱۹» نمی‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، کانلی در این باره گفت که ترامپ شامگاه شنبه (به وقت تهران) تست ویروس کرونا داده و جواب آزمایش نشان داد که او دیگر خطر انتقال ویروس کرونا به دیگران را ندارد.
,
 
,
وی بدون اشاره کردن به منفی یا مثبت بودن نتیجه آزمایش مجدد ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، فقط به گفتن این جمله مبهم مبنی بر اینکه «ویروس تکثیرشونده فعال» در بدن او وجود ندارد، اکتفا کرد.
,
 
,
به نوشته رویترز، کاخ سفید نیز هنوز درباره اینکه اظهارات پزشک ترامپ به معنی منفی شدن نتیجه آزمایش ابتلای وی به کووید۱۹ است، اظهار نظری نکرده است.
,
 
,
این در حالی است که ترامپ عصر شنبه در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا بار دیگر مدعی شد که ویروس کرونا در حال ناپدید شده بوده و اجازه نخواهد داد که آمریکا سوسیالیستی شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه