حسینی: کار پرسپولیس خیلی سخت است/ بازیکنان فوق العاده ای از تیم ما جدا شدند

حسینی: کار پرسپولیس خیلی سخت است/ بازیکنان فوق العاده ای از تیم ما جدا شدند
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: با توجه به بارش باران کارمان مقابل صنعت نفت خیلی سخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال حسینی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و نفت آبادان اظهار داشت:‌ بازی با سایپا سخت بود و با توجه به بارش باران کارمان مقابل صنعت نفت هم خیلی سخت است و امیدوارم بتواینم یک بازی خیلی خوبی انجام بدهیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره احتمال تکرار قهرمانی سرخپوشان در این فصل توضیح داد:کارمان با توجه به شرایط تیم خیلی سخت است. دیدارهای لیگ برتر، فینال آسیا، سوپرجام و مرحله گروهی لیگ قهرمانان را پیش رو داریم.

,

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان فوق العاده ای از تیم ما جدا شدند و به همین دلیل کرامان سخت تر هم شده است. امیدوارم بچه هایی که به تازگی آمده اند بتوانند خیلی زود خود را با شرایط تیم وفق بدهند و آماده شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه