پاسخ آذری به استقلالیها با یادآوری ٧ نکته/ دل سپردن به سراب را پایانی جز هلاکت نیست
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارائه مطلبی به حواشی ایجاد شده اخیر پاسخ داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دیدار شب گذشته تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و استقلال که با برتری 2 بر یک اهوازیها به پایان رسید، همراه با حواشی زیادی بوده که تا به امروز ادامه داشته است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از همین رو سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پیام زیر به اظهارات و بیانیههای باشگاه استقلال واکنش نشان داد:
,
«راست میگویید من برای خیلی از چیزها باید عذرخواهی کنم اول باید عذرخواهی کنم که جای دکتر واعظ آشتیانی، دکتر قریب، حاج کاظم اولیایی و دیگر فرهیختگان نه چندان دور استقلال را نمیشود به این سادگی پر کرد.
,
دوم به این خاطر که ظاهراً توهین به نوامیس برای برخی اینقدر پیش پا افتاده است که آن را با مصاحبه علیه ارکان برخی سیستمها مقایسه میکنند و برایشان اهمیتی ندارد که به نوامیس یک استان و مردم هوادار یک تیم و خانواده مربیان آن تیم به آسانی مقایسه شود.
,
سوم به خاطر اینکه تمرکز این را نداشتند که 10 دقیقه تیمشان با یک بازیکن کمتر بازی میکرد و متوجه نبودند.
,
چهارم به خاطر اینکه نمیدانستم کسانی که در رسانه ملی مانند آب خوردن آبروی برادر مسلمان خود را میبرند در حالی که ماهها کنار هم نان و نمک خوردهاند به زیر مجموعه خود نمیگویند که هر چه به دهانتان میآید را نباید در میدان ورزش به دیگران بگویید.
,
پنجم منِ بچه پایین شهر باز هم از طرف شما بالانشینهای متمدن از تمامی کسانی که این صحنههای ناهنجار توهین به نوامیس را دیدند عذرخواهی میکنم.
,
ششم، از اینکه در نهایت متوجه نیستم یا خودم را به عدم توجه زدهام که عیار انسانها در روزهای سخت مشخص میشود و همه قدرت مردان در بین خودشان مطرح است و پای نوامیس را در آوردگاه ورزشی وسط معرکه نمیکشند عذر میخواهم البته باز از طرف شما.
,
در پایان از همه آن موج عظیم و فرهیخته که دل به شما خوش کردهاند و فکر میکنند شما کشتی آنان را به ساحل نجات میرسانید، عذر میخواهم، چون دل سپردن به شما دل سپردن به سراب است و سراب را پایانی جز هلاکت نیست، ولی از شما هم عذر میخواهم برای اینکه فکر کردم برایتان نوامیس حریفانتان قابل احترامند، ولی بسی اشتباه فکر کردم و کاش نگفته بودم، کاش گفته بودم به خاطر توهین شما به مجموعه ما، شما ما را عفو بفرمایید، ما اشتباه کردیم مورد توهین شما قرار گرفتیم.
,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه