هیات‌مدیره سرخابی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند!/ وزارت ورزش جلوی حاشیه‌ها را می‌گیرد

هیات‌مدیره سرخابی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند!/ وزارت ورزش جلوی حاشیه‌ها را می‌گیرد
بنا به دستور وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات‌مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ممنوع‌المصاحبه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۹ اعلام کرد: هفته گذشته بخشنامه‌ای از سوی دفتر وزیر ورزش و جوانان به دست ما رسید که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مصاحبه نکنند. این موضوع شامل حال پرسپولیس هم می‌شود!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه