مدیر کل انتقال خون خوزستان:

خوزستانی ها به ندای انتقال خون لبیک گفتند

خوزستانی ها به ندای انتقال خون لبیک گفتند
عبدالعزیز فقهی گفت: مردم‌ ندای اهدای خون را لبیک گفتند و ان شاءالله این استقبال تا تکمیل ذخایر خونی بیمارستان ها و رفع کمبود خون تداوم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعزیز فقهی مدیر کل انتقال خون استان خوزستان در گفتگو با رهیاب در خصوص کمبود خون در سطح استان، اظهار کرد: مردم‌ ندای اهدای خون را لبیک گفتند و شاهد حضور آنها در این زمینه هستیم؛ ان شاءالله این استقبال در روزهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: با ادامه این روند ۱۰ الی ۱۵ روز دیگر ذخایر خونی بیمارستان ها تکمیل و کمبود خون رفع خواهد شد.
 
فقهی پیرامون شرایط لازم برای اهدای خون نیز گفت: افرادی که داروهای خاصی را مصرف نمی کنند، با سن بین ۱۸ تا ۶۰ سال و وزن بالای ۵۰ کیلوگرم همراه با داشتن کارت شناسایی میتوانند جهت اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
,
وی افزود: با ادامه این روند ۱۰ الی ۱۵ روز دیگر ذخایر خونی بیمارستان ها تکمیل و کمبود خون رفع خواهد شد.
,
 
,
فقهی پیرامون شرایط لازم برای اهدای خون نیز گفت: افرادی که داروهای خاصی را مصرف نمی کنند، با سن بین ۱۸ تا ۶۰ سال و وزن بالای ۵۰ کیلوگرم همراه با داشتن کارت شناسایی میتوانند جهت اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه