گل‌محمدی: سه امتیاز بازی برایمان مهم بود/ داور خطاهای خیلی بی مورد می‌گرفت

گل‌محمدی: سه امتیاز بازی برایمان مهم بود/ داور خطاهای خیلی بی مورد می‌گرفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه امتیاز بازی مقابل صنعت نفت برای ما مهم بود چون در ابتدای فصل باید امتیازات را جمع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل‌محمدی پس از پایان دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در مجموع کنترل بازی دست ما بود. موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. سه امتیاز آن برای ما مهم بود چون هم بازی خانگی بود و هم اینکه در ابتدای فصل باید امتیازات را جمع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرمربی پرسپولیس در مورد دریافت کارت قرمز از داور در دقایق پایانی بازی گفت: در ده دقیقه آخر داور خطاهای خیلی بی موردی گرفت و بازی را خیلی ساکن کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه