نامه وزیر علوم به نوبخت/ درخواست افزایش اعتبار طرح همسانسازی حقوق شاغلان دانشگاهها
وزیر علوم با ارسال نامهای به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار افزودن اعتبار طرح همسانسازی حقوق شاغلان دو وزارتخانه علوم و بهداشت در ردیفهای دانشگاهها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ شد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور غلامی وزیر علوم با ارسال نامهای به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، خواستار افزودن اعتبار مورد نیاز اجرای طرح همسانسازی حقوق شاغلان دو وزارتخانه علوم و بهداشت به میزان ۳۵۰۰ میلیارد تومان در ردیفهای دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
در این نامه آمده است: احتراماً پیرو نامه شماره ۲۴۹۴۳۵ مورخ یازدهم بهمن ۹۹ در خصوص اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح همسانسازی حقوق شاغلان دو وزارت علوم و بهداشت در سال آینده به میزان ۳۵۰۰ میلیارد تومان، خواهشمند است با عنایت به نظر موافق جنابعالی در این موضوع و برگشت لایحه بودجه به دولت از سوی مجلس شورای اسلامی، دستور فرمایید نسبت به افزودن رقم مذکور به ردیفهای دانشگاهها موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اقدام لازم صورت پذیرد.
منبع: فارس
انتهای پیام/
,
در این نامه آمده است: احتراماً پیرو نامه شماره ۲۴۹۴۳۵ مورخ یازدهم بهمن ۹۹ در خصوص اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح همسانسازی حقوق شاغلان دو وزارت علوم و بهداشت در سال آینده به میزان ۳۵۰۰ میلیارد تومان، خواهشمند است با عنایت به نظر موافق جنابعالی در این موضوع و برگشت لایحه بودجه به دولت از سوی مجلس شورای اسلامی، دستور فرمایید نسبت به افزودن رقم مذکور به ردیفهای دانشگاهها موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اقدام لازم صورت پذیرد.
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
,
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه