دستیار وزیر امور خارجه:
۳ محموله جدید واکسن کرونا وارد کشور میشود
دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه از واردات سه محموله جدید واکسن کرونا به کشور طی چند روز آینده خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، «رضا زبیب» روز پنجشنبه در حساب کاربری خود در توییتر با هشتگ خبر خوبِ واکسن نوشت: در ادامه تلاش همکاران و کمک وزارت بهداشت و بانک مرکزی، سه محموله واکسن وارد میشود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,مدیرکل آسیا و اقیانوسیه افزود: امروز و همچنین یکشنبه بعد جمعا حدود ۲/۲ میلیون دُز از چین وارد میشود (مجموعا ۱۰/۸۵ میلیون دُز از چین وارد شده).
,زبیب ادامه داد: فردا جمعه یک میلیون دُز آسترازنکا از ژاپن و همچنین ۱/۹میلیون دُز باقیمانده این محموله هم به زودی وارد میشود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه