مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

مدارس متوسطه دوم از امروز در قزوین بازگشایی شد/ حضور در مدارس منوط به انجام واکسیناسیون نیست

مدارس متوسطه دوم از امروز در قزوین بازگشایی شد/ حضور در مدارس منوط به انجام واکسیناسیون نیست
حسنعلی اصغری گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت باز شدن مدارس و آموزش حضوری، با تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس متوسطه دوم از امروز بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به بازگشایی مدارس در مقطع متوسطه دوم اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت باز شدن مدارس و آموزش حضوری، با تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس متوسطه دوم از امروز بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: براساس این تصمیم کلاس درس پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از امروز(15 آبان ماه) با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به شکل حضوری خواهد بود.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دو نکته مهم در بحث بازگشایی مدارس، فاصله گذاری اجتماعی و تغذیه است که باید توسط مدیران مدارس طبق فرم‌هایی که آماده کردند مورد توجه قرار گیرد تا مدارس واجد ویژگی‌های لازم باشد و بتوانند بازگشایی مدارس را به صورت دائمی داشته باشند.

بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست  

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان بیان کرد: تاکنون 85 درصد دانش‌آموزان استان قزوین دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و حدود 28 درصد نیز دوز دوم را تزریق کردند که البته بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست.
 
اصغری عنوان کرد: پیشنهاد ستاد کرونا و وزارت بهداشت انجام تست پی سی آر دانش‌آموزانی است که هنوز واکسینه نشدند که ما با این موضوع موافق نیستیم و وظیفه داریم شرایط را برای حضور دانش‌آموزان فراهم کنیم و چنانچه مدیران مدارس احساس کنند که کسی مشکوک است قطعا مانع از حضور وی در مدارس خواهند شد؛ همچنین طبق سامانه سیب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از حضور دانش‌آموزان مبتلا خودداری می‌شود.
 
این مقام مسئول بیان کرد: همه مدارس متوسطه دوم از امروز دایر است؛ البته در گروه‌ها و مدارس مختلف و متناسب با اقتضائات روش‌های متفاوتی را اجرا خواهند کرد.
 
وی در پایان گفت: کلاس مقطع متوسطه اول و دوره ابتدایی نیز از اول آذر ماه بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/
,

وی افزود: براساس این تصمیم کلاس درس پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از امروز(15 آبان ماه) با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به شکل حضوری خواهد بود.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دو نکته مهم در بحث بازگشایی مدارس، فاصله گذاری اجتماعی و تغذیه است که باید توسط مدیران مدارس طبق فرم‌هایی که آماده کردند مورد توجه قرار گیرد تا مدارس واجد ویژگی‌های لازم باشد و بتوانند بازگشایی مدارس را به صورت دائمی داشته باشند.

بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست  

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان بیان کرد: تاکنون 85 درصد دانش‌آموزان استان قزوین دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و حدود 28 درصد نیز دوز دوم را تزریق کردند که البته بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست.
 
اصغری عنوان کرد: پیشنهاد ستاد کرونا و وزارت بهداشت انجام تست پی سی آر دانش‌آموزانی است که هنوز واکسینه نشدند که ما با این موضوع موافق نیستیم و وظیفه داریم شرایط را برای حضور دانش‌آموزان فراهم کنیم و چنانچه مدیران مدارس احساس کنند که کسی مشکوک است قطعا مانع از حضور وی در مدارس خواهند شد؛ همچنین طبق سامانه سیب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از حضور دانش‌آموزان مبتلا خودداری می‌شود.
 
این مقام مسئول بیان کرد: همه مدارس متوسطه دوم از امروز دایر است؛ البته در گروه‌ها و مدارس مختلف و متناسب با اقتضائات روش‌های متفاوتی را اجرا خواهند کرد.
 
وی در پایان گفت: کلاس مقطع متوسطه اول و دوره ابتدایی نیز از اول آذر ماه بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/
,

وی افزود: براساس این تصمیم کلاس درس پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از امروز(15 آبان ماه) با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به شکل حضوری خواهد بود.  
,
,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دو نکته مهم در بحث بازگشایی مدارس، فاصله گذاری اجتماعی و تغذیه است که باید توسط مدیران مدارس طبق فرم‌هایی که آماده کردند مورد توجه قرار گیرد تا مدارس واجد ویژگی‌های لازم باشد و بتوانند بازگشایی مدارس را به صورت دائمی داشته باشند.

بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست  
,
,
,
, بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست  , بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست  ,

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان بیان کرد: تاکنون 85 درصد دانش‌آموزان استان قزوین دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و حدود 28 درصد نیز دوز دوم را تزریق کردند که البته بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست.
,
,
 
,
اصغری عنوان کرد: پیشنهاد ستاد کرونا و وزارت بهداشت انجام تست پی سی آر دانش‌آموزانی است که هنوز واکسینه نشدند که ما با این موضوع موافق نیستیم و وظیفه داریم شرایط را برای حضور دانش‌آموزان فراهم کنیم و چنانچه مدیران مدارس احساس کنند که کسی مشکوک است قطعا مانع از حضور وی در مدارس خواهند شد؛ همچنین طبق سامانه سیب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از حضور دانش‌آموزان مبتلا خودداری می‌شود.
,
 
,
این مقام مسئول بیان کرد: همه مدارس متوسطه دوم از امروز دایر است؛ البته در گروه‌ها و مدارس مختلف و متناسب با اقتضائات روش‌های متفاوتی را اجرا خواهند کرد.
,
 
,
وی در پایان گفت: کلاس مقطع متوسطه اول و دوره ابتدایی نیز از اول آذر ماه بازگشایی خواهد شد.
,

انتهای پیام/
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه