مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:
مدارس متوسطه دوم از امروز در قزوین بازگشایی شد/ حضور در مدارس منوط به انجام واکسیناسیون نیست
حسنعلی اصغری گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت باز شدن مدارس و آموزش حضوری، با تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس متوسطه دوم از امروز بازگشایی شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسنعلی اصغری در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به بازگشایی مدارس در مقطع متوسطه دوم اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت باز شدن مدارس و آموزش حضوری، با تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس متوسطه دوم از امروز بازگشایی شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,وی افزود: براساس این تصمیم کلاس درس پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم از امروز(15 آبان ماه) با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی به شکل حضوری خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دو نکته مهم در بحث بازگشایی مدارس، فاصله گذاری اجتماعی و تغذیه است که باید توسط مدیران مدارس طبق فرمهایی که آماده کردند مورد توجه قرار گیرد تا مدارس واجد ویژگیهای لازم باشد و بتوانند بازگشایی مدارس را به صورت دائمی داشته باشند.
بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانشآموزان نیست
وی با اشاره به واکسیناسیون دانشآموزان بیان کرد: تاکنون 85 درصد دانشآموزان استان قزوین دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و حدود 28 درصد نیز دوز دوم را تزریق کردند که البته بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانشآموزان نیست.
اصغری عنوان کرد: پیشنهاد ستاد کرونا و وزارت بهداشت انجام تست پی سی آر دانشآموزانی است که هنوز واکسینه نشدند که ما با این موضوع موافق نیستیم و وظیفه داریم شرایط را برای حضور دانشآموزان فراهم کنیم و چنانچه مدیران مدارس احساس کنند که کسی مشکوک است قطعا مانع از حضور وی در مدارس خواهند شد؛ همچنین طبق سامانه سیب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از حضور دانشآموزان مبتلا خودداری میشود.
این مقام مسئول بیان کرد: همه مدارس متوسطه دوم از امروز دایر است؛ البته در گروهها و مدارس مختلف و متناسب با اقتضائات روشهای متفاوتی را اجرا خواهند کرد.
وی در پایان گفت: کلاس مقطع متوسطه اول و دوره ابتدایی نیز از اول آذر ماه بازگشایی خواهد شد.
انتهای پیام/
وی افزود: براساس این تصمیم کلاس درس پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم از امروز(15 آبان ماه) با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی به شکل حضوری خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دو نکته مهم در بحث بازگشایی مدارس، فاصله گذاری اجتماعی و تغذیه است که باید توسط مدیران مدارس طبق فرمهایی که آماده کردند مورد توجه قرار گیرد تا مدارس واجد ویژگیهای لازم باشد و بتوانند بازگشایی مدارس را به صورت دائمی داشته باشند.
بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانشآموزان نیست
وی با اشاره به واکسیناسیون دانشآموزان بیان کرد: تاکنون 85 درصد دانشآموزان استان قزوین دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و حدود 28 درصد نیز دوز دوم را تزریق کردند که البته بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانشآموزان نیست.
اصغری عنوان کرد: پیشنهاد ستاد کرونا و وزارت بهداشت انجام تست پی سی آر دانشآموزانی است که هنوز واکسینه نشدند که ما با این موضوع موافق نیستیم و وظیفه داریم شرایط را برای حضور دانشآموزان فراهم کنیم و چنانچه مدیران مدارس احساس کنند که کسی مشکوک است قطعا مانع از حضور وی در مدارس خواهند شد؛ همچنین طبق سامانه سیب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از حضور دانشآموزان مبتلا خودداری میشود.
این مقام مسئول بیان کرد: همه مدارس متوسطه دوم از امروز دایر است؛ البته در گروهها و مدارس مختلف و متناسب با اقتضائات روشهای متفاوتی را اجرا خواهند کرد.
وی در پایان گفت: کلاس مقطع متوسطه اول و دوره ابتدایی نیز از اول آذر ماه بازگشایی خواهد شد.
انتهای پیام/
وی افزود: براساس این تصمیم کلاس درس پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم از امروز(15 آبان ماه) با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی به شکل حضوری خواهد بود.
,
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دو نکته مهم در بحث بازگشایی مدارس، فاصله گذاری اجتماعی و تغذیه است که باید توسط مدیران مدارس طبق فرمهایی که آماده کردند مورد توجه قرار گیرد تا مدارس واجد ویژگیهای لازم باشد و بتوانند بازگشایی مدارس را به صورت دائمی داشته باشند.
بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانشآموزان نیست
,
,
, بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانشآموزان نیست , بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانشآموزان نیست ,
وی با اشاره به واکسیناسیون دانشآموزان بیان کرد: تاکنون 85 درصد دانشآموزان استان قزوین دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و حدود 28 درصد نیز دوز دوم را تزریق کردند که البته بازگشایی مدارس منوط به انجام واکسیناسیون دانشآموزان نیست.
,
اصغری عنوان کرد: پیشنهاد ستاد کرونا و وزارت بهداشت انجام تست پی سی آر دانشآموزانی است که هنوز واکسینه نشدند که ما با این موضوع موافق نیستیم و وظیفه داریم شرایط را برای حضور دانشآموزان فراهم کنیم و چنانچه مدیران مدارس احساس کنند که کسی مشکوک است قطعا مانع از حضور وی در مدارس خواهند شد؛ همچنین طبق سامانه سیب وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از حضور دانشآموزان مبتلا خودداری میشود.
,
این مقام مسئول بیان کرد: همه مدارس متوسطه دوم از امروز دایر است؛ البته در گروهها و مدارس مختلف و متناسب با اقتضائات روشهای متفاوتی را اجرا خواهند کرد.
,
وی در پایان گفت: کلاس مقطع متوسطه اول و دوره ابتدایی نیز از اول آذر ماه بازگشایی خواهد شد.
, انتهای پیام/
,
]
ارسال دیدگاه