نوزدهم و بیستم آبان؛

سازهای ارکستر بادی تهران بار دیگر کوک می شوند

سازهای ارکستر بادی تهران بار دیگر کوک می شوند
ارکستر بادی تهران به رهبری سینا ذکایی روزهای نوزدهم و بیستم آبان تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رکستر بادی تهران پس از اجرای برنامه با عالیم قاسم اف و کنسرت بزرگ «۱۰ سالگی ارکستر بادی تهران»، در جدیدترین کنسرت خود در گرامیداشت روز کیش، ۱۹ و ۲۰ آبان روی صحنه خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رهبری ارکستر در این اجرا را سینا ذکایی بر عهده دارد و قرار است در این کنسرت گزیده‌ای از آثار پرطرفدار موسیقی روز جهان روی صحنه اجرا شود.

,

کنسرت بی‌کلام ارکستر بادی تهران در گرامیداشت روز کیش، ۱۹ آبان (ساعت ۲۰ الی ۲۱) و ۲۰ آبان (ساعت ۱۸ الی ۱۹) برگزار خواهد شد و حضور علاقمندان در این برنامه آزاد و رایگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه