نصیرزاده در کمیسیون اخلاق کمیته المپیک/ ارجاع پرونده فدراسیون بدنسازی به شورا

نصیرزاده در کمیسیون اخلاق کمیته المپیک/ ارجاع پرونده فدراسیون بدنسازی به شورا
پرونده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای احراز یا عدم احراز تخلف به شورای کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ارجاع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که روز سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ ماه در کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک حاضر شده بود، درخصوص حاشیه‌های ایجاد شده در اردوی تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی پرورش اندام اسپانیا توضیح داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی دقیق از موضوع، نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کرد و اعضای کمیسیون اخلاق نیز با محوریت آیین نامه اجرایی کمیسیون اخلاق و با تاکید بر بند پ ماده ۴۸ این آیین نامه موضوع را بررسی کردند.

,

پس از بحث و بررسی مقرر شد، گزارش این جلسه در نشست آتی شورای کمیسیون اخلاق و با حضور همه اعضا بررسی و در مورد احراز یا عدم احراز تخلف فدراسیون و اهمال احتمالی در انجام وظایف تصمیم گیری شود.

,

تعامل خوب و همکاری صمیمانه رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این جلسه قابل قدردانی تشخیص داده شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه