دقیقه 90 به ما اعلام شد بازی تماشاگر دارد

بیانی: سرتر از استقلال بودیم/ دو سه موقعیت صدرصد را نتوانستیم گل کنیم

بیانی: سرتر از استقلال بودیم/ دو سه موقعیت صدرصد را نتوانستیم گل کنیم
مربی تیم فوتبال نساجی گفت: استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال بازی کردند، استقلال تیم قابل احترامی است. مردم خوب و هواداران ما دیدند که نساجی چقدر خوب بازی کرد. یک هفته زمین صاف و هموار در اختیار برای تمرین داشتیم اما در گذشته مشکلات زمین تمرین داشتیم و بازیکنان ما دل و رمق بازی را نداشتند. استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم. دو سه موقعیت صدرصد را نتوانستیم گل کنیم و امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خیلی خوب مقابل استقلال بازی کردیم، تیم ما زیر نظر ساکت الهامی سرمربی تیم شبانه روز تلاش می کند و هر روز بهتر از روز گذشته هستیم.

,

مربی نساجی در مورد حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه اظهار داشت: دقیقه 90 به ما گفته شد که بازی تماشاگر دارد زیرا اکثر هواداران ما اهل قائمشهر هستند و این خوب نیست که ساعت 12 ظهر امروز به ما گفته شد بازی تماشاگر دارد. دیشب هم پیگیر بودیم گفتند بازی بدون تماشاگر خواهد بود. خوشحالم که حس و حال فوتبال با حضور تماشاگران برگشت و بازی قشنگ تر شد اما کاش هواداران نساجی هم می آمدند و بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا می کردند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه