اسکی بین المللی ترکیه| درخشش مردان اسکی باز ایرانی/ هر سه سکو به نمایندگان کشورمان رسید
نمایندگان اسکی کشورمان موفق شدند هر سه سکوی رقابتهای روز دوم آلپاین مردان را از آن خود کنند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در پایان دومین روز از رقابتهای بین المللی اسکی آلپاین در بخش مارپیچ کوچک حسین ساوه شمشکی به عنوان قهرمانی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد. سیدمرتضی جعفری دوم شد و نیما بها نیز به عنوان سوم دست پیدا کرد تا هر سه سکوی رقابتها از آن نمایندگان کشورمان باشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,در بخش بانوان نمایندگان کشورمان با اختلافی اندک از رسیدن به سکو بازماندند. در این بخش هر سه مدال به ورزشکاران کشور میزبان رسید.
,رقابتهای بین المللی اسکی به میزبانی پیست اسکی پالان دوکن ارزروم ترکیه در حال برگزاری است و تیم های ملی اسکی آلپاین و صحرانوردی کشورمان در این رقابتها حضور پیدا کرده اند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه