قهرمانی و سومی شطرنج‌بازان ایران در مسابقات جوانان آسیا

قهرمانی و سومی شطرنج‌بازان ایران در مسابقات جوانان آسیا
رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان آسیا با کسب مقام‌های اول و سوم توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور پایانی مسابقات شطرنج قهرمانی زیر 20 سال آسیا به میزبانی سریلانکا در بخش استاندارد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این دور آنوشا مهدیان با پیروزی مقابل ساندولا سریلانکا 6.5 امتیازی شد و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.
,
 
,
امروز همچنین مهدی غلامی مقابل راهول از هند به تساوی دست یافت و در رده پنجم قرار گرفت.  سید کیان پورموسوی نیز با پیروزی برابر سامارانیاک سریلانکا با 5 امتیاز به کار خود خاتمه داد.
,
 
,
آخرین نماینده ایران ملیکا محمدی بود مقابل حریف سریلانکایی به برتری رسید و 7 امتیازی شد و در رده چهام قرار گرفت.
,
 
,
در بخش بلیتس، ملیکا محمدی با کسب 7 امتیاز از 7 بازی قهرمان شد. در بخش پسران مهدی غلامی با 5.5 امتیاز در رده چهارم ایستاد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه