سرمربیان نفت م.س. و فجر چه گفتند؟
کمالوند: نفت حتما در لیگ برتر میماند/ کلانتری: مشکل مالی یا تمرینی نداریم
سرمربیان تیمهای فوتبال نفت مسجدسلیمان و فجر پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: این بازی برای ما از لحاظ جدولی خیلی حائز اهمیت است. تیم ما هنوز به نسبت بازیهایی که انجام میدهد در جدول به استحقاقش نرسیده است. امیدوارم فردا بازی خوب و هجومی را ارائه کنیم، سه امتیاز را بگیریم و به وضعیتمان در جدول بهبود ببخشیم. بعد از پیروزی در جام حذفی وضعیت روحی بازیکنان خوب است و سعی کردیم بچهها را آماده کنیم. تیم ما سختکوش و دونده است و روی نقاط ضعف و قوت حریف هم کار کردیم و در این بازی به دنبال پیروزی هستیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه آیا درباره جداییاش از باشگاه با او صحبتی شده است، تصریح داشت: از ابتدای فصل میدانستیم کارمان سخت است و بارها گفتم کمتر از 20 روز مانده به آغاز مسابقات مسئولیت گرفتم. در همان موقع قولی که به مسئولان باشگاه دادم این بود که تیم را حفظ کنم. الان نه تنها این تیم حفظ میشود بلکه میتواند جایگاه بهتری هم کسب کند. ما بهتر از نتایجمان فوتبال بازی میکنیم و امیدوارم فردا خط بطلانی بر بدشانسیهای ما باشد و با سه امتیاز به جدول برگردیم.
,
وی در پایان گفت: در هفتههای گذشته یکی از مسائلی که اذیتمان کرد مصدومیتهای پیاپی بود. یکی دو بازیکن مصدوم داریم، ولی پزشکان در حال تلاش هستند تا بتوانیم فردا از همه بازیکنانمان استفاده کنیم.
,
کلانتری: مشکل مالی یا تمرینی نداریم
, کلانتری: مشکل مالی یا تمرینی نداریم,
علیاصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: لیگ برتر ما در شرایطی قرار گرفته که حساسیت بالاست و دو تیم نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی دیداری دارند که از مهمترین بازیهای لیگ در این مقطع محسوب میشود، آنهم در شرایطی که دو تیم دارند.
,
وی ادامه داد: ما تیم نفت مسجدسلیمان و شرایط آنها را بررسی کردهایم و ما هم شرایطی داریم که باید با توکل به خدا و تلاش و کوشش مجموع بازیکنان، به موفقیت برسیم. برای این کار هم تمام تلاشمان را میکنیم تا یک بازی خوب و جوانمردانه از آب در بیاید و دو تیم هم سرشار از انگیزه باشند و برای موفقیت تلاش کنند. امیدوارم بازیکنان دو تیم از این بازی با سلامتی خارج شوند. ما تلاش و کوشش زیادی خواهیم کرد تا سه امتیاز بازی را بگیریم و ما هم مانند نفت مسجدسلیمان خیلی به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم.
,
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با تأکید بر رسیدن به سه امتیاز بازی خاطرنشان کرد: در وضعیتی که هستیم، تمام کارهای تاکتیکی و تلاش ما، کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان است که آسان نیست و کار سختی خواهیم داشت. هر دو تیم میخواهند خودشان را اثبات کنند و به شرایط خوبی در جدول برسند و امیدوارم بازی خوبی باشد.
,
کلانتری در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنی به دلیل مصدومیت یا محرومیت برای دیدار با نفت مسجدسلیمان غایب خواهد بود، گفت: چهار پنج بازیکن مصدوم داشتیم که هنوز به ما نرسیدهاند، اما بازیکن محروم برای این بازی نداریم.
,
وی همچنین در واکنش به پرسش دیگری مبنی بر اینکه به جز تیمهای مرکز (پایتخت) تیمهای شهرستانی دچار مشکلات مالی هستند و آیا فجرسپاسی هم با چنین مشکلاتی مواجه است یا نه، اظهار داشت: فصل قبل و این فصل، با لطف خداوند و مجموعه سپاه استان و باشگاه، مشکلی از نظر مالی و ایاب و ذهاب و تمرینی نداریم. خدا را شکر میکنیم بعد از چند سال شرایطی برای فجرسپاسی فراهم شده است که این دغدغهها را نداشته باشیم. استاندار فارس هم از بدو ورود نشان داده به ورزش و فوتبال علاقه زیادی دارد و امیدوارم در کنار تمام مسئولان شرایط طوری باشد که بازیکنان ما ببینند حمایت میشوند تا ما هم با دلگرمی، شرایط خوبی را برای فجرسپاسی رقم بزنیم.
,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه