حسینی: افتخار هر فوتبالیستی پیوستن به تیم‌ محبوبش است/ هدف ما و ساپینتو دفاع از قهرمانی استقلال است

حسینی: افتخار هر فوتبالیستی پیوستن به تیم‌ محبوبش است/ هدف ما و ساپینتو دفاع از قهرمانی استقلال است
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: حس خوبی دارم که به تیم محبوبم پیوسته‌ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛و به نقل از باشگاه استقلال، سیدمحمد حسینی پس از پیوستن به تیم‌ فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم در خدمت باشگاه استقلال هستم. حس خوبی برای من است چون افتخار بزرگی برای هر فوتبالیستی است که به تیم محبوبش بپیوندد.

وی افزود: تنها هدف من و استقلال دفاع از قهرمانی فصل گذشته و تکرار آن است. ساپینتو مربی بزرگی است و امیدوارم کنار او پیشرفت کنیم و همراه او و کادرفنی‌اش که قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه