مسئول بسیج جامعه پزشکی بروجرد:

۳۰ تیم جهادی پزشکی به مناطق محروم بروجرد اعزام شدند

۳۰ تیم جهادی پزشکی به مناطق محروم بروجرد اعزام شدند
فتحی گفت: 30 تیم جهادی پزشکی به مناسبت دهه امامت و ولایت به مناطق محروم شهرستان بروجرد اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالستار فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، گروه های جهادی پزشکی از تهران وارد شهرستان شدند که در مجموع ۳۰ تیم برای ارائه خدمات پزشکی به ساکنان مناطق محروم بروجرد اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: این تیم ها شامل متخصص چشم، کلیه، دندانپزشکی عمومی، مامایی، مشاوره و تخصص های دیگری هستند که از امروز به مدت سه روز خدمات را ارائه می دهند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی بروجرد تصریح کرد: تیم های پزشکی در مدرسه حافظی مستقر می شوند و بخش اصلی کار ارائه خدمات دندانپزشکی است که ۱۰ یونیت در این مدرسه برای خدمات ترمیمی مستقر شده است.

,

فتحی گفت: تیم های پزشکی در قالب ۶۰ نفر برای ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی مستقر شده و آماده خدمات دهی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه