اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمن می‌کوشد جوانان را از حضور در مکان‌های مذهبی دور کند

دشمن می‌کوشد جوانان را از حضور در مکان‌های مذهبی دور کند
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه دشمن می‌کوشد جوانان را از حضور در مکان‌های مذهبی دور کند، گفت: شهدا برای دفاع از اسلام جان خود را تقدیم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در مراسم تشیع پیکر شهید خانی چگنی اظهار داشت: سرو قامتان زیادی در جبهه ها حضور پیدا کردند اما با پیکرهایی غلتان به خون، سر از تن جدا شده و اعضای از پیکر جدا شده به شهرها برگشتند، برخی از آنها هم به درجه جانبازی نائل شدند که شبانه روز از بیماری جسمی و روحی در رنج هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برخی از رزمندگان به عنوان پیشکسوتان ایثار و جهاد در همه عرصه های دفاع از ملت و از این آب و خاک حضور دارند، این بزرگان برخاسته از درون همین مردم هستند، مردمی که امروز در این اجتماع باشکوه حضور پیدا کردند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: چرا چنین مردان دلاوری پیدا می شوند مانند شهید خانی چگنی، آیا اینان دلبستگی ندارند؟ آیا کسانی به اینان دلبسته نیست؟ آیا رزمندگان تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) که ماه هاست در برافراشته ترین قله های این مملک محکم ایستاده اند، در قله هایی که سرما و گرمای شدید دارد، آیا دلبستگی به خانواده ندارند و آیا خانواده اینان تعلق خاطر ندارند؟

,

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: در شدیدترین شکل به این عزیزان تعلق خاطر دارند و محبتشان مضاعف است اما دفاع از اسلام و قلمرو اسلامی در مقابل تبهکارانی که به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند و اوراق سیاهی از تاریخ این مملکت به آنها تعلق دارد، ایستاده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: دفاع از اسلام و قلمرو اسلامی و دفاع از نجابت بانوان و دختران سبب شده که چنین سروقامتانی در مقابل بیگانگان بایستند، امروز در یک صف شهید خانی چگنی و همرزمانش ایستادند برای انسجام، اتحاد، یکپارچگی ایران اسلامی و در صف دیگر مزدوران و تبهکارانی که دست در دست دشمن داده اند برای آسیب زدن به این ملت و این دو صف در مقابل یکدیگر هستند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران نشان دادند که هوشیار و بیدار هستند، امروز دسیسه دشمن این است که مردم را از دلسوزان و راهنمایان جدا کند، امروز دشمن تلاش دارد تا جوانان و نوجوانان را از مساجد، نماز جمعه، پایگاه های بسیج و کانون های دینی جدا کند لذا تلاش دارد تا بذر دروغ را در میان جامعه ترویج و گسترش می دهد و نوجوانان و جوانان را به دلسوزان و به راهنمایان انقلاب اسلامی بی اعتماد نماید که باید هوشیار و بیدار باشیم.

,

حجت الاسلام شاهرخی اظهار داشت: این افراد آنچنان کارنامه پلیدی دارند که در مهاباد که محل برادران اهل تسنن است و مردم آنجا کُرد می باشند در سال ۶۱ در تشییع جنازه یکی از برادران کرد، مردم شرکت کننده در این مراسم را به رگبار بستند و تعداد زیادی را به شهادت رساندند.

,

وی تصریح کرد: اگر شهیدی مانند شهید خانی چگنی و هم رزمانش و شهدایی که در این چند هفته به شهادت رسیدند به خاطر تقابل و تعارض با کسانی است که دست در دست دشمن داده اند، اینان همان کسانی بودند، بنابراین نظام اسلامی آشوب و خسارت جانی و مالی به مردم را تحمل نخواهد کرد و قوه قضائیه اعلام کرد که با این افراد به شدت و قاطعیت برخورد می کند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز تن زحمت کشیده شهید خانی چگنی در آغوش ارواح شهدا با سرور و با نشاط آرام می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه