اخبار داغ

معاون آموزش‌وپرورش لرستان:

غیبت دانش‌آموزان مبتلا به آنفلوآنزا موجه است

غیبت دانش‌آموزان مبتلا به آنفلوآنزا موجه است
جمشیدی با بیان اینکه غیبت دانش‌آموزان مبتلا به آنفلوآنزا موجه است، گفت: استفاده از ماسک برای همه دانش‌آموزان لازم و ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به شیوع آنفلوآنزا در فصل پاییز، افراد زیادی درگیر این بیماری شده اند که در این راستا دانش آموزانی که مبتلا به آنفلوآنزا شده اند غیبت آنها در مدارس موجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این دانش آموزان در روزهایی که به دلیل بیماری آنفلوآنزا نمی توانند در مدرسه حاضر شوند می توانند تکالیف خود را از طریق شاد دریافت کنند تا از تدریس جا نمانند.

,

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان استفاده از ماسک را برای همه دانش آموزان الزامی برشمرد و گفت: به دلیل شیوع این بیماری لازم است که همه دانش آموزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را به دقت مد نظر قرار دهند.

,

جمشیدی بیان کرد: هیچ‌گونه تعطیلی در مدارس به دلیل شیوع آنفلوآنزا نداشتیم و فقط افرادی که درگیر این بیماری می شوند می توانند در منزل استراحت نمایند و در کلاس حاضر نشوند تا دیگران هم مبتلا نگردند.

,

وی خاطرنشان کرد: به همه دانش آموزان توصیه می‌شود حتما رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند شستشوی مکرر دست‌ها، استفاده از ماسک و سایر موارد بهداشتی در این ایام انجام شود تا شاهد کاهش انتقال این بیماری باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه