اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

شعار «تولید از قطعه تا سنگ» در یزد در حال تحقق است

شعار «تولید از قطعه تا سنگ» در یزد در حال تحقق است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه شعار «تولید از قطعه تا سنگ» مورد تاکید استاندار یزد است، گفت: این شعار در یزد در حال محقق شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا علمدار یزدی در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد با اشاره به سیمای صنعت و معدن استان یزد و معرفی ظرفیت های این استان اظهار داشت: یزد به لحاظ شرایط ویژه بهشت سرمایه گذاری ایران است و حضور بخش خصوصی توانمند، مؤید این موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه یزد در فولاد، کاشی و سرامیک، نساجی، محصولات کنجدی و ... قطب کشور است، گفت: شعار استاندار در حوزه صنعت، «تولید از سنگ تا قطعه» است، که خوشبختانه در حال حاضر ماشین آلات کاشی و سرامیک و فولاد و نساجی در یزد تولید می شود.

,

علمدار یزدی در مورد ظرفیت های معدنی استان یزد نیز بیان کرد: با شناسایی بیش از 54 نوع ماده معدنی، استان یزد در زمینه تنوع ذخائر معدنی رتبه نخست و در زمینه میزان ذخائر معدنی فعلا رتبه دوم کشور از آن یزد است اما با اکتشافات جدید، این رتبه ارتقاء خواهد یافت.

,

وی با اشاره به تعریف پنج راهبرد اساسی در حوزه وزارت صمت، بیان کرد: گسترش اقتصاد دانش بنیان، تنظیم سودآوری فعالیت ها، گسترش صادرات، اصلاح حکمرانی بخش صنعت، معدن، تجارت و ارتقاء توانمندی و هم افزایی کسب و کارها، پنج راهبرد اساسی است که برای تحقق آن 36 پروژه تحولی تعریف شده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان کرد: استان یزد در پروژه های تحولی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

,

علمدار یزدی عنوان کرد: 10 مورد از این پروژه های تحول کسب و کار در یزد در حال اجراست که از آن جمله می توان به اصلاح مجوزها، توازن سرمایه گذاری در سطح استان، فعال سازی صنایع راکد و زیر ظرفیت، فعال سازی معادن راکد، بازسازی و نوسازی صنایع، ساماندهی لکه های صنعتی و ... اشاره کرد.

,

وی یادآور شد: بیش از هزار و 400 قلم کالا در یزد تولید می شود که 410 قلم آن به بیش از 90 کشور دنیا صادر می شود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه