اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر:

سارقان مسلح تلفن همراه در ایرانشهر به دام افتاد

سارقان مسلح تلفن همراه در ایرانشهر به دام افتاد
حسن کیخا از دستگیری سارقان مسلح زورگیر توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، حسن کیخا، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه به مرکز فوریتهای پلیسی 110 در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی در نتیجه اقدامات فنی و تخصصی خود موفق به شناسایی مخفیگاه های دو تن از سارقان حرفه ای شده که در دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن ها را در یکی از روستاهای همجوار شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در این رابطه و طی بازرسی از مخفیگاه های متهمان یک قبضه سلاح کلاش کشف  شد.

کیخا بیان کرد: متهمان دستگیر شده که سوابق متعدی در امر سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان ایرانشهر داشتند و باعث نا امنی در سطح شهرستان شده بودند در بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی تا کنون به 4 فقره سرقت مسلحانه اعتراف و تحقیقات در خصوص کشف سرقت های احتمالی که توسط این دو ضارب در سطح شهرستان بوده است همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه