اخبار داغ

روایتی از یک اقدام برای توانمندی در حوزه تربیت؛

زنان در عرصه جهاد تبیین بسیار تاثیرگذار هستند/ برگزاری کارگاه "ارتباط موثر با نوجوانان" برای متربیان تربیتی در کرج

زنان در عرصه جهاد تبیین بسیار تاثیرگذار هستند/ برگزاری کارگاه "ارتباط موثر با نوجوانان" برای متربیان تربیتی در کرج
حجت الاسلام حصاری گفت: بانوان به دلیل داشتن روحیه قوی در بیان احساسات در عرصه جهاد تبیین بسیار تاثیرگذار هستند زیرا می توانند امید را به نسل آینده منتقل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در فتنه اخیر دشمن نسل نوجوان و جوان را هدف قرار داد زیرا ما در معرفی دستاوردهای انقلاب و قهرمانان جبهه و جنگ کوتاهی کرده بودیم و ذهن فرزندان از روایت های شهدا خالی بود و دشمن از این خلاء سوء استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
در همین راستا، کارگاه ارتباط موثر با نوجونان با حضور متربیان تربیتی جامعه زنان برگزار شد و در این نشست حجت الاسلام محمد حصاری از کارشناسان علوم تربیتی و مدرس حوزه در خصوص "راه های ارتباط صحیح با نوجوان در رابطه با مسئله بلوغ" سخنرانی کرد.
,
 
,
حجت الاسلام محمد حصاری در جمع متربیان تربیتی گفت: تنها راه عبور از فتنه های زمان، به فرموده رهبری جهاد تبیین است، زیرا باید به نوجوانان بگوییم که این انقلاب چگونه حاصل شد و امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهدایی است که از خود گذشتند تا ذره ای از خاک وطن در سیطره دشمن قرار نگیرد.
,
 
,
وی ادامه داد: در تبیین کوتاهی کردیم و اکنون به جهاد تبیین رسیده ایم و وظیفه متربیان تربیتی در این بین بسیار سنگین و خطیر است.
,
 
,
حجت الاسلام حصاری افزود: دشمن در فضای مجازی علاقمندی های و ویژگی های نوجوان و جوان ما را شناخته و متناسب با آن مهم تولید محتوا می کند تا نسل جوان را از ما بگیرد.
,
 
,
این مدرس تصریح کرد: متربیان تربیتی برای ارتباط با نوجوانان باید ابتدا شناختی روی ویژگی های آنها داشته و سپس اقدام به ارتباط گیری کنند.
,
 
,
وی افزود: وقتی متربیان با زبان نوجوان با آنها ارتباط می گیرند، نوجوان با متربی همراه شده و در این هنگام متربی باید اعتمادسازی کند تا بتواند نوجوان را جذب و بر روی هویت دینی آنها کار کند.
,
 
,
حجت الاسلام حصاری بیان کرد: جنگ سایبری دشمن علنی شده است و باید شبانه روز تلاش کنیم تا نسل جوان سرباز دشمن نشود.
,
 
,
این مدرس دانشگاه ادامه داد: بانوان به دلیل داشتن روحیه قوی در بیان احساسات در عرصه جهاد تبیین بسیار تاثیرگذار هستند زیرا وقتی خودشان لبریز از امید باشند می توانند این مهم را به نسل آینده منتقل کنند
,
 
,
گفتنی است، در پایان جلسه متربیان خواهر سوالات خود را از کارشناس برنامه پرسیدند و خود را برای عرصه جهاد تبیین آماده کردند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه