اخبار داغ

هدر رفت آب با طعم پایین آمدن جلوبندی خودروها در یاسوج+تصاویر

هدر رفت آب با طعم پایین آمدن جلوبندی خودروها در یاسوج+تصاویر
شکست لوله های زیرزمینی در بلوار عدل یاسوج باعث ایجاد چاله پر از آب شده که به خودروهای عبوری آسیب وارد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد روزانه شاهد هدر رفت آب در خیابان های اصلی و فرعی هستیم به گونه ای در برخی مواقع ماه ها طول می کشد تا ترمیم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شکست لوله های زیرزمینی در بلوار عدل یاسوج باعث ایجاد چاله پر از آب و دست انداز خطرناک شده و به خودروهای عبوری آسیب وارد می‌کند.

,

شکست لوله های زیر زمینی آب در مجاورت مسجد زیرتل در بلوار عدل به سمت میدان عدل موجب جاری شدن آب در سطح خیابان شده و همچنین گودلی ایجاد کرده که برای عبور ومرور خودروها مشکلاتی به وجود آورده است.

,

گفتنی است بلوار عدل به دلیل واقع شدن صنف نمایشگاه های خوردو در آن از شلوغ ترین و پر ترددترین خیابان های یاسوج است و از طویل ترین بلوارهای این شهر نیز محسوب می‌شود.

,

این شکستگی در مجاورت سرعت گیر وسط خیابان رخ داده است که هر راننده ای به محضی که متوجه آن می شود به یکباره ترمز گرفته و این اقدام موجب بروز تصادفات و صدمه به خوردها و سرنشینان می شود.

,

می طلبد نیروهای آب و فاضلاب مرکز استان به این نقطه سریعا رسیدگی کرده و مانع از هدر رفت آب شده و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه