اخبار داغ

رئیس اورژانس البرز:

کنترل آب بدن و تب در افراد مبتلا به بیماری آنفلوآنزا حیاتی است

کنترل آب بدن و تب در افراد مبتلا به بیماری آنفلوآنزا حیاتی است
احمد مهدوی گفت: درباره آنفلوآنزا واکسن برای تمام سنین تجویز نمی می‌شود و صرفا بیماران دارای نقص سیستم ایمنی و پرخطر باید آن را تزریق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مهدوی رئیس اورژانس البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: آنفلوآنزا یک بیماری فصلی است و با سرد شدن هوا شایع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدوی افزود: بیماری مذکور با شیوع زیاد در یک منطقه تبدیل به اپیدمی و پاندمی خواهد شد و می تواند خود را به صورت جهانی مطرح کند.
,
 
,
وی آنفلوآنزا را یک بیماری ویروسی دانست و اظهار داشت: تب، بدن درد، آبریزش بینی و دهان، سرفه، گلو درد از مهم ترین علائم شایع آن خواهد بود.
,
 
,
مهدوی تصریح کرد: درمان بیماری آنفلوآنزا حمایتی است و اگر بتوان آب و مایعات از دست رفته بیمار و تب فرد مبتلا را کنترل کنیم، محدود می شود.
,
 
,
وی گفت: درمان بیماری مذکور شدید نیست مگر اینکه عوارض دیگری به آنفلوآنزا اضافه شود، پیشگیری و راه های مراقبت کرونا و آنفلوآنزا مشترک است.
,
 
,
مهدوی افزود:  رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بهداشت فردی، شست و شوی دست ها، زدن ماسک، عدم حضور در تجمعات کمک کننده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون در بیماری آنفلوآنزا جایگاه دارد، اظهار داشت: برای ویروس کرونا باید تزریق دوز یادآور جدی گرفته شود.
,
 
,
مهدوی تصریح کرد: درباره آنفلوآنزا واکسن برای تمام سنین تجویز نمی می شود، صرفا بیماران دارای نقص سیستم ایمنی و پرخطر باید آن را تزریق کنند.
,
 
,
وی با توصیه به شاغلان در مراکز بهداشت و اورژانس برای تزریق واکسن آنفلوآنزا، گفت: بدون شک رعایت اصول بهداشتی مهم ترین راه پیشگیری است. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه