اخبار داغ

مسئول برگزاری هفته جمعیت:

طرح ویزیت رایگان ویژه بانوان در چهارباغ کلید خورد

طرح ویزیت رایگان ویژه بانوان در چهارباغ کلید خورد
صدری گفت: به مناسبت هفته ملی "جمعیت و سالمندان"، طرح ویزیت رایگان ویژه بانوان در شهرستان چهارباغ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آمنه صدری، مسئول برگزاری هفته جمعیت در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: به مناسبت هفته ملی جمعیت و سالمندان، طرح ویزیت رایگان ویژه بانوان در شهرستان چهارباغ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
, ,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: جمعیت از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید با روشنگری مردم را از خطرات جامعه سالمند آگاه کرده و به سمت فرزندآوری سوق دهیم.
,
 
,
صدری افزود: ما در شهرستان چهارباغ نشست هایی را پیرامون جمعیت با حضور دختران، مادران و زوج های جوان به صورت ماهانه برگزار می کنیم.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: کاهش تمایل جوانان به ازدواج یکی از مشکلات فرزندآوری است که این مهم نیازمند آگاهی می باشد و باید با فراهم آوردن اسباب ازدواج، این نسل را به سمت تشکیل خانواده سوق دهیم.
,
 
,
, ,
 
,
وی گفت: اکنون بیشتر جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می دهند اما اگر برای افزایش جمعیت تدبیری اساسی چیده نشود، در آینده ای نه چندان دور با پیری جمعیت روبرو می شویم.
,
 
,
صدری بیان کرد: در گذشته سنت دیرینه ای برای ازدواج فراهم بود که بزرگترها واسطه می شدند و دختر و پسر را به هم معرفی می کردند و در بستر خانواده، ازدواج شکل می گرفت، که این مهم در جامعه فراموش شده است.
,
 
,
, ,
 
,
این مسئول تاکید کرد: با عادی سازی روابط دختر و پسر در جامعه گرایش جوانان به سمت ازدواج کاهش یافته زیرا احساس نیاز نمی کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: فرهنگ برهنگی و عدالت جنسیتی در غرب شکست خورده و چیزی به نام خانواده در آنجا وجود ندارد بنابراین باید به اهمیت موضوع خانواده پی برده و برای استحکام و بقای آن هر آنچه در توان داریم به میدان بیاوریم.
,
 
,
صدری در خاتمه خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در موضوع جمعیت و حفظ خانواده جزو ضروریات است و ما پیوسته این برنامه را در شهرستان چهارباغ داریم و خوشبختانه اقبال خانواده ها به سمت ۳ و ۴ فرزندی افزایش یافته است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه