اخبار داغ

گزارش تصویری:

تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان میزبان شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ

تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان میزبان شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ
مراسم استقبال و بدرقه دو شهید کهگیلویه و بویراحمد حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز در تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پیکر مطهر شهیدان هوشنگ خوب (پدر) و امید خوب (فرزند) از شهدای کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی شیراز بر دستان نظامیان تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان تشییع شد تا در میثاق با این شهدا، عهدی بر انتقام این جنایت بگیرند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دشمنان اسلام، در جنایتی خونبار با هتک حریم مطهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) جمعی از زائران و ارادتمندان آن حریم قدسی را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

,

این اقدام مذبوحانه تروریستی در ادامه‌ طراحی‌های اخیر دشمنان ملت ایران برای نا‌امن‌سازی کشور و جنگ ترکیبی دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه و در رأس آنها  آمریکای جنایتکار است و باید به این مهم توجه داشت که آشوب‌ها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و حرمت‌شکنی‌های اخیر، امروز کار را به جایی رسانده است که دشمن با جسارت و وقاحت تمام به حرم اهل بیت (ع) حمله می‌کند.

,

 گفتنی است بعد از برگزاری مراسم تشییع و بدرقه در شهرستان بهبهان این شهدا به زادگاهشان شهرستان بهمئی برای تشییع و خاکسپاری منتقل می شوند. 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه