آه دیدنی نیست
اکبر ایرانمنش در خصوص نتایج تیم فوتبال مس و شکست این تیم مقابل فجرسپاسی در هفته سیزدهم اظهار داشت: تمام بازی دست بازیکنان مس بود فجر سپاسی دو موقعیت به دست آورد و توانست به 2 گل دست یابد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناوی ادامه داد: بازیکنان مس موقعیتهای زیادی را روی دروازه فجرسپاسی خلق کردند اما توپها تبدیل به گل نشد. علت این موضوع را نمیدام مس بسیار خوب بازی کرد اما زمانی که توپ از 5 سانتیمتری دروازه به بیرون میرود چه کار باید کرد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,,
مدیرعامل باشگاه مس در مورد اینکه مظلومی پس از این بازی اعلام کرده آهی پشت تیم فوتبال مس است که نمیتواند نتیجه بگیرد، گفت: آه را نمیتوانیم ببینیم. این به نظرها و عقاید افراد برمیگردد. آه قابل دیدن نیست نمیدانم چه آهی تیم را گرفته است بازیکنان که به نحو احسنت در زمین ظاهر میشوند.
, .,,
وی در مورد اینکه آیا با صحبتهای مظلومی موافق است، تاکید کرد: صحبتهای او را من نخواندم و نمی دانم که منظورش چیست. باید با او صحبت کنم و ببینم که منظورش از مطرح کردن این مسائل چه بوده است.
, .,,
ایرانمنش در مورد اینکه چه اقداماتی برای خروج بحران مس در نظر گرفته تصریح کرد: تیمی که هماکنون در اختیار ماست هیچ جای خالی برای جذب بازیکن ندارد. شما در این شرایط چه کاری میکنید؟ فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن خارجی داریم که آن هم زمان خواهد برد تا بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم.
, .,,
وی افزود: باید منتظر بمانیم تا در نیمفصل ببینیم چه بازیکنانی آزاد خواهند شد آیا آن بازیکنانی که آزاد می شوند در پستی هستند که مورد نیاز ما باشند. به هر حال شرایط سختی است به غیر از این هم نمیتوانیم کاری انجام دهیم. در اول فصل بازیکنان خوب را از دست دادند و بازیکنان دست اولی گرفتند بر اساس اسم بازیکن گرفتند نه بر اساس پست و نیازی که تیم داشته است.
, .,,
وی در مورد اینکه آیا بازیکنان مس با جریمه و یا برخورد روبرو خواهند شد، تاکید کرد: باید جلسه کمیته فنی تشکیل شود تا در این باره تصمیم بگیریم پس از اینکه این جلسه برگزار شد جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.
, .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه