اخبار داغ

فاینورد جایی است که باید باشم؛

جهانبخش: جدایی از فاینورد؟ فقط به گلزنی و درخشش فکر می‌کنم!

جهانبخش: جدایی از فاینورد؟ فقط به گلزنی و درخشش فکر می‌کنم!
وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد گفت: به عنوان یک مهاجم می خواهم گل بزنم و پاس گل بدهم؛ من اینجا خوشحالم و ما بهترین هواداران را در هلند داریم

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ علی‌رضا جهانبخش، وینگر ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال فاینورد پس از  تساوی یک بر یک تیمش برابر اوترخت که با گل‌زنی‌اش هم همراه بود، اظهار داشت: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و ما می دانستیم باید چه کار کنیم که حداقل یک امتیاز کسب کنیم. مربی قبل از بازی گفته بود که ۱۵ دقیقه اول سختی خواهیم داشت و باید تلاش کنیم فرصتی را به حریف ندهیم اما پس از فقط ۲ دقیقه دروازه ما باز شد.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از پایان نیمه اول، اوضاع بهتر شد. موقعیت های زیادی به دست نیاوردیم، اما بیشتر اوقات توپ را در اختیار داشتیم. مجبور بودیم توپ را به چرخش دربیاوریم تا به دنبال فرصت باشیم. خوشحالم که گل زدم. بعد از اینکه بازی مساوی شد، می‌توانستیم دومین گل را هم به ثمر برسانیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. من احساس می‌کنم حق ما پیروزی بود و دو امتیاز را از دست داده‌ایم.

جهانبخش درباره شایعات جدایی‌اش هم گفت: چیزهایی در این زمینه شنیده‌ام اما تمام تمرکز من روی فاینورد است. بعد از جام جهانی هر روز سرم شلوغ بود؛ این که خوب تمرین کنم تا بهتر شوم. به عنوان یک مهاجم می خواهم گل بزنم و پاس گل بدهم، هر روز به این موضوع فکر کرده‌ام. پنجشنبه دوباره بازی می‌کنیم و این تمام چیزی است که به آن فکر می کنم. من اینجا خوشحالم، ما بهترین هواداران را در هلند داریم. برای من، فاینورد جایی است که باید باشم. شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اکنون من اینجا هستم.

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه