اخبار داغ

راه‌شناس: نباید از تیم ملی هندبال انتظاری دور از واقعیت داشت

راه‌شناس: نباید از تیم ملی هندبال انتظاری دور از واقعیت داشت
سرمربی تیم هندبال پیکان درباره گروه‌بندی ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم ملی در گروهی دشوار قرار گرفته است و نباید انتظاری دور از واقعیت داشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ حجت راه‌شناس سرمربی تیم هندبال پیکان خراسان  در خصوص وضعیت تیم ملی ایران جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: فدراسیون سرمربی بسیار خوبی را برای تیم ملی در اختیار گرفت، وسلین وویوویچ مربی بسیار مطرح وسرشناسی در دنیاست و در تیم‌هایی مانند اسلوونی و صربستان کار کرده است. ما در تیم‌های ملی نیاز داریم که چنین مربیانی به ایران بیایند تا ملی‌پوشان کشورمان به بهترین نحو در مسابقات حضور پیدا کنند و بهترین نتایج را بگیرند.

او با اشاره به گروه‌بندی تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان و همگروه بودن با تیم‌های شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا اظهار کرد: ایران قبلا در مسابقات جهانی با تیم شیلی بازی کرده، احتمال اینکه بتوانیم این بازی را ببریم زیاد است. اما اسپانیا، تیم بسیار مطرحی دارد و شاید یکی از مدعیان قهرمانی باشد. نباید از تیم ملی انتظار پیروزی مقابل اسپانیا داشته باشیم، اما می‌توان انتظار داشت که بازی خوبی را ارئه دهند.

راه‌شناس اضافه کرد: وویوویچ، سرمربی تیم ایران اصالتا اهل مونته‌نگرو است، بر همین اساس قطعا نسبت به این تیم شناخت دارد و بازیکنان، توانمندی و برنامه‌های آن‌ها را می‌داند. امیدواریم ملی‌پوشان ما بتوانند با تدابیری که وسلین دارد این بازی‌های را به خوبی پشت سر بگذارند تا از گروه خود صعود کنند.

سرمربی تیم هندبال پیکان خراسان با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان عنوان کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قطعا تیم‌های ملی نیاز به برگزاری دیدارهای تدارکاتی خوبی دارند. خوشبختانه تیم ملی ایران توانست چند روز زودتر راهی لهستان شود و بازی‌های بسیار خوبی با لهستان، بلژیک، مراکش و کره جنوبی داشته باشد.

وی افزود: این بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود، ایران بتواند هرچه بهتر در مسابقات قهرمانی جهان ظاهر شود. همچنین سرمربی تیم ملی می‌تواند در این مسابقات نقاط قوت و ضعف بازیکنان را پیدا و رفع کند تا با آمادگی کامل در مسابقات جهانی حضور پیدا کنند. امیدواریم تیم ملی بتواند از گروه خود صعود کند و نتایجی کسب کنند که مورد اقبال جامعه هندبال و مردم ایران قرار بگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه