اخبار داغ

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا| مربی و بازیکن ذوب آهن چه گفتند؟

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا| مربی و بازیکن ذوب آهن چه گفتند؟
مربی و بازیکن ذوب آهن پس برد مقابل بیروت لبنان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذوب آهن در چهارمین مصاف خود در سوپر لیگ غرب آسیا، در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف بیروت لبنان رفت.

این تیم در یک بازی خوب و هوشمندانه به پیروزی ۷۹ بر ۷۲ دست یافت. شاگردان فرزاد کوهیان با پیروزی در این مصاف حساس،اولین باخت بیروت لبنان را رقم زدند.
پس از پایان بازی سرمربی و بازیکن ذوب آهن صحبت کردند.

کاظمی: شخصیت واقعی‌مان را نشان دادیم
ارسلان کاظمی بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن پس از پیروزی ۷۹ بر ۷۲ ذوب آهن مقابل بیروت لبنان در لیگ بسکتبال غرب آسیا  اظهار داشت: بعد از بازی اول در بیروت که باختیم، گفتم که شخصیت اصلی ذوب آن مسابقه نبود. پرواز طولانی تا بیروت داشتیم و در آن بازی سجاد مشایخی را هم نداشتیم.
وی ادامه داد: امروز توانستیم در زمین خودمان به پیروزی بازی خوبی را انجام دهیم و شخصیت واقعی تیم مان را نشان دهیم.
ملی پوش ذوب آهن عنوان کرد: از این پیروزی خیلی خوشحالم و به هم تیمی‌هایم تبریک می‌گویم.


کوهیان: در بسکتبال آسیا بازی ساده نداریم
فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از برتری ذوب آهن مقابل بیروت لبنان در غرب آسیا اظهار داشت: یکی از قوی‌ترین تیم ها بیروت لبنان است. در این مسابقه بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و برنده شدند.
وی در مورد تفاوت دو بازی در چه بود، عنوان کرد: در بازی برگشت تمرکز و شناخت مان کمک کرد که بهتر بازی کنیم.
سرمربی ذوب آهن در خصوص حضور هواداران گفت: جواب زحماتی که می کشند را نمی توانیم بدهیم و بیشتر از چیزی که تصور کنید، ممنوندار آنها هستیم.
کوهیان در مورد ادامه بازی‌ها و اینکه شانس صعودشان چقدر است، گفت: در این دوره از رقابت ها بازی ساده نداریم و هیچ گونه پیش بینی هم نمی‌توانیم داشته باشیم. واقعا فشار بازی‌ها زیاد است. تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه