اخبار داغ

ادامه حمایت اهالی ورزش از وزیر ورزش؛ محکومیت اقدام سیاسی آمریکا و اروپا

ادامه حمایت اهالی ورزش از وزیر ورزش؛ محکومیت اقدام سیاسی آمریکا و اروپا
سجادی به همگان یاد داد که می شود سیاسی نبود اما پای اعتقادات ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عملکرد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دوران اتفاقات اخیر و بازی های جام جهانی چنان محکم و کوبنده بود که اتحادیه اروپا غیرسیاسی ترین وزیر جمهوری اسلامی ایران را در لیست تحریم قرارداد. سجادی به همگان یاد داد که می شود سیاسی نبود اما پای اعتقادات ایستاد و جایی که پای کشور و مردم و رهبری در میان باشد، چنان مردانه ایستاد که لرزه به بدن اروپا انداخت.

تحریم وزیر ورزش مدال پهلوانی و مردانگی این وزیر در کنار مدالهای رنگارنگ قهرمانی اش شد و سالها مردم به  این وزیر افتخار خواهند کرد.

اما سوال اینجاست وزیری که انقلابی است و استکبار جهانی ایشان را تحریم کرده، مگر نباید مورد حمایت مجلس انقلابی قرار بگیرد؟ چطور می شود تحریم اروپا و کارت زرد و استیضاح مجلس کنار هم قرار بگیرند؟ نباید بر تنور دشمن بدمیم که موجب خشنودی و شادی آنان بشویم که همانا خواست دشمن می باشد. دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین نیروهای انقلابی و جهادی است.

امروز باید بیشتر از همیشه مراقب اعمال و رفتارمان باشیم و به یاد داشته باشیم که رهبری فرزانه چند سال قبل تذکر جدی نسبت به نفوذ دادند.

 

فروغی: تحریم سجادی اقدامی غیرمنطقی بوده و مورد قبول ما نیست

جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک در خصوص تحریم حمید سجادی از سوی اتحادیه اروپا گفت: اروپا بعنوان یکی از مدعیان پیشرو در مسائل ورزشی، دموکراسی و سیاست های ورزشی تا به امروز نتوانسته در عمل ادعای خود را ثابت کند و در بسیاری از مسائل و شاخه های ورزشی ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: تحریم ورزش و جوانان بعنوان یک شخص ورزشی، مدیریتی که باید در تمامی سفرها و اعزام های ورزشی در کنار ورزشکاران باشند یک اقدام کاملا نادرست و به دور از هرگونه منطقی است و از جانب ما قابل قبول نیست و قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران این تحریم را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

ملی پوش تیم ملی تیراندازی کشورمان در ادامه تاکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سالهاست که در تلاش فروپاشی این نظام قدرتمند هستند و تا امروز نتوانستند موفق شوند و اکنون سعی دارند با ورود به حوزه ورزش که یک حوزه مردمی، اجتماعی است به دولت و ملت ما صدمه بزنند که این بار هم همچون گذشته موفق نخواهند شد و جامعه ورزش قدرتمند تر از همیشه در میادین بین المللی حضور خواهند یافت.

 

بابویی: تیر غربی‌ها در تحریم باز هم به سنگ می‌خورد

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی معتقد است که غربی‌ها با تحریم وزیر ورزش به دنبال ضربه زدن به غرور ورزشکاران کشورمان هستند که بعد از انقلاب در میادین آسیایی و المپیک درخشیده‌اند.

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی درباره قرار گرفتن نام وزیر ورزش در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا گفت: چنین تحریم‌هایی با نگاه سیاسی و مغرضانه است و ما آن را به رسمیت نمی شناسیم و وزارت ورزش با قدرت برای خدمت رسانی به جامعه ورزش در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کند.

 

حمایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد از وزیر ورزش

جامعه بولینگ و بیلیارد کشورمان تحریم ظالمانه و خصمانه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توسط اتحادیه اروپا را محکوم کرد.

در راستای اقدام اتحادیه اروپا در زمینه تحریم خصمانه و ظالمانه حمید سجادی از قهرمانان ملی و مدیران دلسوز و خوشنام ورزش پر افتخار ایران اسلامی، خانواده بزرگ بیلیارد و اسنوکر حمایتشان را از ایشان اعلام کردند.

ملت شریف ایران به عنوان نماد مقاومت در مقابل اقدامات نابخردانه کشورهای غربی، حمایت خود را از ورزشکار سابق و مدیر شایسته ورزش ایران حمید سجادی اعلام می دارد.

سجادی در تمام سال های مدیریتی خود، کارنامه ای درخشان از خود به نمایش گذاشتند و همواره حامی ورزشکاران و فدراسیون های ورزشی کشورمان بوده اند.

اتحادیه اروپا یکبار دیگر با تحریم دکتر سجادی نشان داد که در تصمیمات و شناخت نسبت به جامعه ایران شناخت کافی ندارد و چنین تصمیماتی مسبوق به سابقه می باشد. چنین دخالت های جامعه سیاسی در ورزش موجب می گردد تا به چهره جهانی ورزش خدشه وارد گردد و شعارها و اصول بنیادین در این حوزه را مخدوش کند.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد یکبار دیگر چنین اقداماتی را محکوم و حمایت خود را از مدیران شایشته کشور را اعلام می دارد.

 

محکومیت تحریم وزیر ورزش از سوی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در واکنش به اقدام خصمانه اخیر اتحادیه اروپا و تحریم حمید سجادی، این اقدام را محکوم کرد.

در پی اقدام اخیر اتحادیه اروپا و تحریم وزیر ورزش و جوانان که خود از چهره های مطرح ورزشی کشور با سابقه کسب مدال های ارزشمند همچون مدال بازی های آسیایی است فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی این تصمیم نابخردانه و خلاف روح ورزش را تحریم کرد.

جامعه ورزش ایران و به خصوص اسکی و ورزش های زمستانی ضمن حمایت از وزیر متخصص، ورزشکار، توانمند و با سابقه مدیریتی درخشان چنین حرکت از پیش بازنده اتحادیه اروپا که نشان دهنده عدم تحمل پیشرفت های اخیر کشورمان در همه حوزه ها به ویژه حوزه ورزش است را محکوم می کند. بدون شک اتخاذ چنین تصمیمات سیاسی و مغرضانه حلقه اتحاد ملت انقلابی و شریف کشورمان را فشرده تر خواهد کرد و بن بستی غیر قابل انکار بر اهداف سیاسی و نقض کننده منشور المپیک است و زمینه ساز تداوم اقتدار، درخشش و موفقیت ورزش کشور و پاسخی کوبنده به دشمنان سرافکنده نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه