اخبار داغ

۴۴ سالگی انقلاب در برنامه بدون خط‌ خوردگی بررسی می‌ شود

۴۴ سالگی انقلاب در برنامه بدون خط‌ خوردگی بررسی می‌ شود
برنامه بدون خط‌ خوردگی از ۱۲ بهمن به طور ویژه با مسئولین و كارشناسان درباره انقلاب اسلامی و تأثیراتش در عرصه‌های مختلف گفتگو می‌كند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه بدون خط‌خوردگی رادیو گفت‌وگو قدیمی‌ترین برنامه‌های این شبكه محسوب می‌شود و با آغاز دهه فجر كارویژه‌های موضوعی را در خصوص دهه فجر دنبال می‌كند.

براین‌اساس این برنامه روز چهارشنبه ۱۲ بهمن با موضوع «انقلاب اسلامی و آغاز حكمرانی جدید در نظام بین‌الملل» و با «محمدصادق خیاطیان رئیس مركز بررسی‌های استراتژیك ریاست‌جمهوری» گفت‌وگو می‌كند.

روز یكشنبه ۱۶ بهمن برنامه بدون خط‌خوردگی با موضوع «انقلاب اسلامی و توانمندی‌های كشور در عرصه‌های فنی» با «محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی» اتمی مصاحبه می‌كند.

روز دوشنبه ۱۷ بهمن رادیو گفت‌وگو در برنامه بدون خط‌خوردگی میزبان «منوچهر متكی وزیر اسبق امور خارجه» است و در خصوص «انقلاب اسلامی و توجه به دیپلماسی فعال و فراگیر» صحبت می‌كند.

روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن برنامه بدون خط‌خوردگی با موضوع «انقلاب اسلامی و ترسیم چشم‌اندازهای توسعه‌ای كشور» به‌صورت تلفنی با «علیرضا پیمان پاك رئیس سازمان توسعه تجارت» گفت‌وگو می‌كند.

و روز چهارشنبه ۱۹ بهمن كه روز نیروی هوایی است برنامه بدون خط‌خوردگی میزبان «امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» خواهد بود و در خصوص انقلاب اسلامی و خودباوری در صنایع دفاعی و نظامی گفت‌وگو می‌كند.

برنامه بدون خط‌خوردگی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ و به مدت ۵۵ دقیقه بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳,۵ مگاهرتز و از طریق نرم‌افزار كاربردی ایرانصدا پخش می‌شود.

مخاطبان می‌تواند از طریق سامانه پیامكی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ همراه این برنامه باشند همین‌طور اخبار این برنامه در كانال رادیو گفت‌وگو در پیام‌رسان‌های سروش و بله قابل‌مشاهده است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه