اخبار داغ

اعلام آرای کمیته انضباطی بازی شهداب و ایفاسرام؛

لیگ برتر والیبال| سرمربی نیان الکترونیک محروم شد

لیگ برتر والیبال| سرمربی نیان الکترونیک محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را در خصوص سرمربی نیان الکترونیک صادر کرد و صمدی به یک جلسه محرومیت که تا پایان فصل جاری به حالت تعلیق درآمد، محکوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه پنجم بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان، رامسر و مریوان پیگیری ‌شد و پس از دیدار تیم‌ راه‌یاب ملل مریوان با نیان الکترونیک، حامدی صمدی مصاحبه‌ای بر علیه داور داشت و این موضوع در جلسه کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه دهم بهمن) برای بررسی این موضوع با حضور اعضا، حامد صمدی سرمربی تیم نیان الکترونیک تشکیل شد.

پس از بازبینی مصاحبه حامد صمدی که متضمن توهین ایشان به داور دیدار بود، اظهارات نامبرده شنیده شد. در ادامه اعضا کمیته انضباطی تذکر لازم را به ایشان ارائه کردند. کلیه اظهارات به شرح صورتجلسه کمیته انضباطی در پرونده مندرج است. با اعلام ختم رسیدگی، اعضاء کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع و مشورت با یکدیگر با استناد به ماده 3 و بند 2 ماده 4 آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال به اتفاق آراء به شرح زیر اتخاذ تصمیم کردند.

– حامد صمدی به دلیل مصاحبه علیه داور و با لحاظ فقدان سابقه به یک جلسه محرومیت که تا پایان مسابقات فصل جاری به حالت تعلیق درآمده است محکوم گردید. رای صادره قطعی است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه