اخبار داغ

قسمت پایانی سریال تلویزیونی «تمام رخ» امشب پخش می‌شود

قسمت پایانی سریال تلویزیونی «تمام رخ» امشب پخش می‌شود
پخش مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» که از ابتدای دی‌ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفته بود، امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پخش مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی که با موضوع تحریم دارو، تروریسم اقتصادی و تحرکات ضد ایرانی در منطقه و جهان از ابتدای دی‌ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفته بود، امشب به پایان می‌رسد.

تضادهای خانوادگی، مشکلات فرهنگی و اقتصادی، نقشه‌های سرویس‌های جاسوسی برای جذب دانشمندان ایرانی، بهره‌برداری غربی‌ها از گروهک‌های تکفیری برای پیشبرد مقاصد خود از جمله موضوعاتی بود که در «تمام رخ» به تصویر کشیده شد.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در سریال «تمام رخ» نقش آفرینی می‌کردند.

هر چند مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» به موضوعات استراتژیک پرداخته بود و عموما این گونه از سریال سازی مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار می‌گرفت، در حالیکه تاکنون نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در رابطه با این سریال منتشر نشده است، آمارهای موجود در بستر تلوبیون نشان می‌دهد که «تمام رخ» در مدت زمان پخش آن چندان مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار نگرفته است.

بررسی صفحه رسمی سریال «تمام رخ» در تلوبیون نشان می‌دهد که مجموع مخاطبان این سریال تولید شده در گونه استراتژیک و امنیتی، روی هم رفته کمتر از 2 میلیون بار مشاهده را به ثبت رسانده‌اند. در واقع 2 میلیون بار مشاهده برای تمامی قسمت‌های «تمام رخ»، نه رقمی منحصر به فرد برای هر قسمت. نگاهی به میزان مشاهده قسمت‌های پخش شده از تمام رخ نیز نشان می‌دهد که آمار بازدید این سریال پس از پخش قسمت اول آن، رفته رفته با شیبی نزولی مسیر خود را طی کرده است.

چنانچه میزان مشاهده مخاطبان از یک اثر را معیاری برای سنجش رضایت آثار تلویزیونی در نظر بگیریم، سریال «بی‌همگان» که پیش از این در جدول پخش شبکه سه سیما همزمان با ساعت پخش «تمام رخ» روی آنتن می‌رفت، بیش از 4 برابر بیشتر از سریال «تمام رخ» آمار مشاهده توسط مخاطبان در تلوبیون را به ثبت رسانده است. هر چند «بی‌همگان» پر از ضعف‌های فنی، ساختاری و محتوایی ریز و درشت بود و تیم سازنده آن مجموع نقایص و کلیشه‌های مرسوم سریال سازی داخلی را به صورت یکجا در یک اثر تلویزیونی جمع کرده بودند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه