اخبار داغ

یوسف نوری:

جشن‌های تکلیف هنوز ادامه دارد/ تغییر شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس

جشن‌های تکلیف هنوز ادامه دارد/ تغییر شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جشن‌های تکلیف یا جشن فرشتگان هنوز ادامه دارد، گفت: مردم به جشن‌های تکلیف به خوبی ورود کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نواختن گلبانگ انقلاب، اظهار کرد: برای اعتکاف دانش‌‌آموزی دو مسیر برای ثبت‌نام در نظر گرفته شد که یکی سامانه نورینو و دیگری مدارس بود؛ در ۷۲۹ منطقه آموزشی، یک حسینیه و مسجد برای دانش‌آموزان پسر و یک مسجد و حسینیه برای دانش‌آموزان دختر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه جشن‌های تکلیف یا جشن فرشتگان هنوز ادامه دارد، گفت: مردم به جشن‌های تکلیف به خوبی ورود کردند و این‌ جشن‌ها، مردمی بود که برنامه‌های خوبی در مصلای شهرها برگزار شد.

نوری درباره برنامه‌های دهه مبارک فجر، اظهار کرد: برنامه‌ها به صورت مبسوط هستند؛ یادواره‌های شهدا هم در فضای مجازی و هم به صورت حضوری برگزار می‌شود و بیشتر در مدارس است؛ همچنین مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ۲۴ فیلم‌ جشنواره فجر، دو فیلم مربوط به آموزش و پرورش است، گفت: یکی از این فیلم‌ها پویانمایی است. همچنین ۱۱۰۰ مراکز آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۵ هزار کلاس درس فردا با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره تغییر شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس نیز گفت: این موضوع باید در هیأت دولت بررسی شود که امروز یا یک شنبه هفته آینده در دولت بررسی خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه