اخبار داغ

از راه‌های کسب سهمیه المپیک، حضور در مسابقات گرنداسلم است

مقانلو: از نمایش ملی‌پوشان تکواندو در پرزیدنت کاپ ترکیه و آزاد فجیره رضایت داشتیم

مقانلو: از نمایش ملی‌پوشان تکواندو در پرزیدنت کاپ ترکیه و آزاد فجیره رضایت داشتیم
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به سطح بالای مسابقات ترکیه، ارزیابی ما از عملکرد بازیکنان مثبت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن مقانلو در خصوص رقابت‌های پرزیدنت کاپ اظهار داشت: تیم ملی تکواندو در ۲ گروه در مسابقات پرزیدنت کاپ و فجیره شرکت کرد که خدا را شکر در هر ۲ گروه نتایج خوبی گرفتیم. سطح مسابقات پرزیدنت کاپ خیلی خوب بود. ما در سفر به ترکیه علاوه بر حضور در رقابت‌های پرزیدنت کاپ، در مسابقات اوپن ترکیه نیز حضور پیدا می‌کنیم. بازیکنان ما در پرزیدنت کاپ خوش درخشیدند و با تمام توان خود در مسابقات حضور پیدا کردند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: ما ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردیم و ۳ روز دیگر به امید خدا در مسابقات اوپن ترکیه شرکت خواهیم کرد و امیدوارم در این مدت کم بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بازیکنان آماده حضور در مسابقات اوپن ترکیه شوند.

مقانلو افزود: با توجه به سطح بالای مسابقات ترکیه، ارزیابی ما از عملکرد بازیکنان مثبت است. ما باید بیشتر زحمت بکشیم و به این نکته واقفیم که اگر می‌خواهیم چیزی را به دست بیاوریم باید بیشتر تلاش کنیم. خدا را شکر با همدلی و انسجامی که در بازیکنان تیم می‌بینم، کم کم به ایده عال‌های خود نزدیک می‌شویم تا در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: در این مسابقات قهرمانان المپیک، جهان و گرندپری حضور داشتند و همین که بازیکنان ما توانستند مقابل چنین عنواندارانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند برای ما رضایت بخش است.

وی در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: اولین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، ۲۷ اسفند برگزار می‌شود. یکی از راه‌های کسب سهمیه المپیک، حضور در مسابقات گرنداسلم است که معدل ۲ حضور ما در گرنداسلم، می‌توانیم مجوز لازم جهت حضور در رقابت‌های المپیک را به دست بیاوریم. ما در این مسیر تا جایی که می‌توانیم باید بازیکنان خودمان را آماده کنیم؛ اول از ارتقای رنکینگ است و مطمئنم بازیکنان انگیزه‌های زیادی دارند تا در تمامی مسابقات خوش بدرخشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه