اخبار داغ

اسلامی:

چرخه نوآوری و خلاقیت سپاه زیر آتش دشمن شکل گرفت

چرخه نوآوری و خلاقیت سپاه زیر آتش دشمن شکل گرفت
معاون رییس جمهور اعلام کرد که چرخه نوآوری و خلاقیت در سپاه زیر آتش و فشار دشمن و در سخت‌ترین شرایط شکل گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی طی سخنانی در مراسم نکوداشت یحیی رحیم صفوی در دانشگاه تربیت مدرس گفت: سرمایه‌های نمادین خود را باید خوب بشناسیم و قدردان باشیم و الگوهای زنده را با آثار و نتایجی که یک سیره پاک به وجود آورده، قدر بدانیم.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران شکل گیری یک قدرت دانش پایه نظامی در حین عملیات بود، وقتی یک برنامه رزمی را بخواهید اجرا کنید یک تجهیز تمام عیار از قبل دارید، ولی سپاه پاسداران در حین عملیات و حرکت شکل گرفت. از این رو چرخه نوآوری و خلاقیت در سپاه زیر آتش و فشار دشمن و در سخت ترین شرایط شکل گرفت و سردار صفوی ثمره این نوع مدیریت است.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قدرت نظامی و رزمی که امروز دشمن را غافلگیر کرده است برگرفته از یک ایده و الگوی منحصر به فرد است گفت: فرمانده سنتکام بارها گفته است و اخیرا این مساله را تکرار کرده است که سپاه پیچیده و فوق پیچیده است.

اسلامی‌ گفت: در سال ۱۳۸۲ کتاب چشم انداز مشترک ۲۰۲۰ را ترجمه کردیم که جایگاه علم و فناوری را در دنیا تحلیل و ارزیابی خودشان را ارایه می دهند. در این کتاب هرجا کلمه دشمن را به کارمی برد منظورش ایران است و به صراحت می گوید امریکا در ۲۰۲۰ برتری فناوری خود را حفظ خواهد کرد .

وی اضافه کرد: معتقدم نکته کلیدی در رویکرد ایران مدیریت ایمانی‌ است که افراد جان خود را در راه خدا تقدیم می کنند. آنها از این ویژگی ایران می ترسند و برای همین دنبال تولید انسان با ویژگی از خودگذشتگی و فداکاری هستند.

وی گفت: راز و رمز ماندگاری انقلاب کلمه الله و وحدت کلمه است و ان‌شاءالله ما هم به این عهد باقی بمانیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه