اخبار داغ

نمی‌دانم چطور بلند شدم و خودم را جمع کردم؛

قلی‌زاده: در زلزله ترکیه یکی از دنده‌هایم شکست و بازیکن تیم رقیب جان باخت!

قلی‌زاده: در زلزله ترکیه یکی از دنده‌هایم شکست و بازیکن تیم رقیب جان باخت!
وینگر ملی‌پوش ایرانی تیم کاسیم‌پاشا گفت: من یک مصدومیت جزیی پیدا کردم و مجبور به عکس برداری شدم زیرا یکی از دنده‌هایم شکست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی قلی‌زاده، وینگر ملی‌پوش ایرانی تیم کاسیم‌پاشا پیرامون آخرین وضعیتش پس از زلزله ترکیه اظهار داشت: ساعت چهار صبح از خواب پریدیم و زمین لرزه شدیدی بود که همه جا فقط تکان می‌خورد. نمی‌دانم چطور بلند شدم و خودم را جمع و جور کردم، اما همه وسایلم در هتل ماند.: ما با شروع زلزله همه از هتل بیرون رفتیم و تنها جایی که خراب نشد، هتل بود زیرا این هتل تازه ساخته شده بود. وقتی بیرون آمدیم بیشتر ساختمان‌ها با خاک یکسان شده بودند.

لژیونر فوتبال ایران عنوان داشت: من هم مصدومیت جزیی پیدا کردم و مجبور به عکس برداری شدم زیرا یکی از دنده‌هایم شکست، اما در هر صورت سالم و زنده بیرون آمدم. نمی‌دانم چطور از این زلزله جان سالم به در بردم. روز قبل از زلزله که در تیم کاسیم پاشا بازی می‌کردم برابر تیم هاتای اسپور در شهر هاتای بازی داشتیم و بازیکنی که به ما گل زد، زیر آوار ماند و جان باخت. تاکنون چندین هزار نفر مرده‌اند و آسیب دیده‌اند. امیدوارم حال مردم ایران در خوی هم خوب باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه