اخبار داغ

دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا| دوومیدانی کاران ایران چه گفتند؟

دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا| دوومیدانی کاران ایران چه گفتند؟
در آستانه برگزاری رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در قزاقستان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نماینده دو سرعت ایران در رقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: قطعا با هدف کسب مدال و ایستادن روی سکوی راهی رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا خواهم شد.


 حمیده اسماعیل نژاد: با هدف کسب مدال به میدان می‌روم/اردو در کمپ تیم‌های ملی قطعا تاثیرگذار خواهد بود

حمیده اسماعیل نژاد در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: بلافاصله پس از پایان مسابقات فضای باز و اتمام لیگ ها تمرکزم را روی دو 60 متر گذاشتم تا بتوانم در رقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا حاضر شوم.
 
وی ادامه داد: البته برگزاری اردو در تهران خیلی در روند آماده سازی تاثیرگذار بود، چرا که در شهر خودم شرایط اردو برایم فراهم نبود و حضور در تهران و ورزشگاه آفتاب انقلاب محیط تمرین را به فضای برگزاری مسابقه نزدیک تر کرد تا بتوانم بیش از پیش آماده شوم.
 
دونده دو 60 متر کشورمان در خصوص شناخت از رقبایش در رقابتهای آسیایی توضیح داد: خود کشور میزبان دوندگان خوبی در دوی سرعت دارد ضمن اینکه نمایندگان کشورهای هند، کویت، لبنان و احتمالا چین و ژاپن نیز حضور خواهند داشت و قطعا ما نیز کار سختی در پیش داریم. البته من در مسابقات انتخابی 7.36 ثانیه را ثبت کردم و بازهم تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه وایستادن روی سکو خواهم کرد.

مسعود کامران: از اعتماد فدراسیون سپاسگزارم/ به رکورد شکنی در رقابتهای داخل سالن آسیا امیدوارم

ورزشکار کشورمان در دو 60 متر بامانع در رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: با توجه به اینکه به تازگی مصدومیت را پشت سرگذاشتم از اعتماد فدراسیون بابت قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی سپاسگزارم.
 
مسعود کامران در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی در خصوص حضور در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور قزاقستان برگزار خواهد شد اظهار داشت: حدود 20 روز در شهر خرم‌آباد در اردو بودم و در حال حاضر نیز یک اردوی متصل به اعزام در مجموعه آفتاب انقلاب داشتیم که خدارو شکر همه چیز عالی بود. اینکه خوابگاه بازسازی شده، غذا در همین مجموعه با کیفیتی مطلوب و براساس نیاز ورزشکاران طبخ می‌شود، به سالن رسیدگی شده و برای تمرینات مسافت طولانی را طی نمیکنیم و هر ساعتی بخواهیم میتوانیم در این کمپ تمرین داشته باشیم، همه و همه یک شرایط ایده آل برای این اردو ایجاد کرد.
 
وی افزود: البته من به تازگی از مصدومیت خارج شدم و پس از انجام دوره درمان و آزمایشات با نظر کمیته پزشکی امکان حضور در مسابقات را پیدا کردم اما باز هم از اعتماد فدراسیون برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی پس از مصدومیت و همچنین حمایت های باشگاه عقاب برای تمرینات با فراغ بال، با توجه به اینکه در دوران سربازی به سرمی‌برم تشکر میکنم. البته پس از این مصدومیت تمریناتم طبق برنامه پیش نرفت اما باکمک مربی تلاش کردیم تا با مدیریت تمرینات آمادگی خود را حفظ کنم.
 
کامران در ادامه در خصوص حریفانش در این میدان آسیایی گفت: رقیبان سرسخت، پرعنوان و با تجربه‌ای دارم که از نظر رکوردی اختلاف های بسیار نزدیکی با یکدیگر داریم و آنطور که شرایط را آنالیز کردم آخرین رکوردم در مسابقات داخل سالن در رنکیگ ، در رده پنجم قراردارد و برای رسیدن به سکو باید در یک مصاف پایاپای بسیار تلاش کنم.
 
وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر با رکورد ملی 60 متربا مانع 4 صدم ثانیه فاصله دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در این رقابت جذاب پس از 20 سال رکورد شکنی کنم.

ارشیا مصدقی: از تلاش فدراسیون سپاسگزارم / به دنبال ثبت یک رکورد خوب هستم

رکورددار پرش با نیزه نوجوانان و جوانان کشور گفت: در رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از خودم انتظار مدال ندارم اما میخواهم رکورد خوبی ثبت کنم.
 
ارشیا مصدقی نایب قهرمان ماده پرش با نیزه مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی در خصوص حضورش در ترکیب تیم ملی جهت رقابت در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه در آخرین رقابتی که در مسابقات انتخابی  داخل سالن در آفتاب انقلاب داشتم توانستم به رغم اینکه در رده سنی بزرگسالان نیستم و بعنوان یک نوجوانان از مانع 5.10 متر عبور کنم و سومین رکورد برتر کشور را به نام خودم ثبت کنم و همین مسئله باعث شد تا فدراسیون دوومیدانی با نگاه حمایتی مرا به مسابقات قهرمانی آسیا-قزاقستان اعزام کند.
 
مصدقی ضمن تشکر از فدراسیون دو و میدانی بواسطه انتخاب وی جهت حضور در این رقابت‌ها ادامه داد: حضور در این مسابقه برای من دستاورد بسیار بزرگی است. چرا که این رقابتها در سطح بازیهای آسیایی است و بهترین های آسیا در رده سنی بزرگسالان در آن حضور خواهند داشت. من هم بعنوان یک نوجوان برای ساختن آتیه کشورم راهی این رقابتها خواهم شد و به همین دلیل از خودم انتظار مدال ندارم اما در صورتی که شرایط خوبی بر مسابقه حاکم باشد توقع ثبت یک رکورد خوب دارم.  
 
پرنده کشورمان ادامه داد: دو هفته است در آفتاب انقلاب در اردو هستم و شرایط بسیار خوب است و همه چیز برای انجام تمرینات خوب و آماده سازی از هر جهت محیا بود، من هم در آمادگی کامل به سر می‌برم و امیدوارم برای تیم کشورم بهترین با شم تا پاسخ تمام محبت ها را بدهم.
 
مصدقی در پایان گفت: از آقای محسن ربانی مربی خود و رکورددار پرش با نیزه کشور تشکر می‌کنم که بدون حمایت او هرگز چنین رکوردهایی را ثبت نمی‌کردم. 

در رقابت‌های قهرماتی آسیا از تمام رقبا کوکچتر هستم/بیشترین رکورد شکنی را در سال جاری داشته‌ام

دارنده رکورد ملی هفتگانه جوانان کشور اظهار داشت:   خوشبختانه در سال جاری عملکرد خوبی داشتم و بیشترین رکورد شکنی را در میان ورزشکاران به ثبت رساندم.

محیطی زاده در خصوص حضور در رقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا توضیح داد: متاسفانه از بعد از شیوع کرونا چند سالی مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا برگزارنشده است. اما در حال حاضر کسانی که شرکت میکنند درماده پنجگانه و هفتگانه سابقه حضور در المپیک و مدال بازیهای آسیایی رو دارند

محیطی زاده ادامه داد؛ من از تمام  رقبا کوچکتر هستم. البته این خود نقطه عطف است و من می‌توانم تجربه خوبی برای حضور در میادین آینده داشته باشم.

وی  افزود: امسال با ثبت ۹رکورد ملی و باشگاهی بیشترین رکوردشکنی را در بین تمامی ورزشکاران داشتم و تلاش میکنم رکورد ملی ۶۰متر مانع و پنجگانه را نیز جابه جا کنم. البته اردوی خوبی را در مجموعه آفتاب انقلاب پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه در دوره مدیریتی جدید مجموعه آفتاب انقلاب شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است.

محیطی در پایان گفت: جا دارد  از فدراسیون دو و میدانی و همچنین باشگاه چادر ملو به خصوص اقای عطایی مدیر عامل باشگاه بابت حمایت های سالانه ای که از من داشته‌اند تشکر کنم. 

حمیدرضا کیا: رقابت مهیجی در قهرمانی آسیا خواهیم داشت/آفتاب انقلاب به معنای واقعی کلمه کمپ ملی حرفه‌ای شده است

رکورددار ملی پرش سه گام گفت: با وجود رقیبانی قدر، قطعا رقابت محیجی در این دوره از قهرمانی آسیا خواهیم داشت.
 
حمیدرضا کیا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون در خصوص حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: حدود دو ماه است که فصل پرش را شروع کرده‌ام و با برنامه ریزی پیش رفتم و خوشبختانه در رقابتهای لیگ داخل سالن موفق شدم پس از 10 سال رکورد ملی را بهبود ببخشم.
 
وی ادامه داد: برای ادامه روند تمرینات در اردوی تهران حاضر شدم که اردوی بسیار خوبی بود. مجموعه آفتاب انقلاب به معنای واقعی کلمه یک کمپ ملی حرفه‌ای شده است و تمام امکانات از غذا تا خوابگاه و محل تمرین در آن فراهم شده است  تا بتوانیم تمرینات تخصصی را با فراغ بال انجام دهیم و خدارو شکر نیاز نیست مسافتی را از محل اقامت تا تمرین طی کنیم.
 
کیا در خصوص رقابتش در قهرمانی داخل سالن آسیا گفت: این قهرمانی آسیا دیدنی است. رقیبان خوبی از کشورهای هندوستان و چین حضور دارند و قطعا رقابتی محیج و دیدینی خواهیم داشت.
 
وی افزود: این اولین حضورم در مسابقات داخل سالن آسیا است، در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دام و دوست دارم با ثبت یک رکورد عالی بهترین خاطره‌ را از قزاقستان داشته باشم و همچنین بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

 

ریحانه مبینی: رقبیان اهمیتی ندارند من باید بهترین نتیجه را ثبت کنم

رکورددار پرش طول کشور گفت: در رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا نتایج رقبا مهم نیست و من باید صرفا بهترین نتیجه را به ثبت برسانم.
 
ریحانه مبینی در گفت‌‎وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی در خصوص مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: در این میدان اصلا رقبا برایم مهم نیستند و آنها را بررسی نکرده ام، چرا که صرفا باید تلاش کنم تا بهترین باشم و بهترین حدنصاب را ثبت کنم، چه نتیجه‌ام صاحب مدال بشود و چه نشود باید رکورد خوبی را به جای بگذارم.
 
وی افزود: دو هدف را برای خودم ترسیم کرده‌ام؛ موفقیت در درس و ورزش، و تا به امروز بسیار تلاش کرده‌ام  اما صاحب عنوانی در میادین معتبر برون مرزی نشده‌ام و دوست دارم با کسب یک مدال در میدانی معتبر نتایج تلاشم را ببینم و خودم را به خودم و مربی‌ام ثابت کنم. ولی در کل قبل از کسب عنوان از خودم انتظار یک پرش خوب، بدون نقص و با تکنیک را دارم.
 
مبینی ادامه داد: دو هفته‌ای هست که در اردو هستیم و شرایط داخل سالن را تجربه کردیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. خوشبختانه شرایط تمرینی خوبی در آفتاب انقلاب فراهم شده و اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم.
 
وی در پایان گفت: بابت تمام زحمات فدراسیون و به خصوص مربی ام از آنها سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم با عملکردم پاسخگوی زحمات همه باشم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه