اخبار داغ

استقلالی‌ها چه گفتند؟!

حیدری: هر بازی ۳ پنالتی‌مان را نمی‌گیرند/ قایدی: حیف شد هت‌تریک نکردم!

حیدری: هر بازی ۳ پنالتی‌مان را نمی‌گیرند/ قایدی: حیف شد هت‌تریک نکردم!
مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از برتری مقابل نفت مسجدسلیمان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو حیدری مربی استقلال در مورد پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: روند خوبی را ظرف چند هفته اخیر طی کردیم و برای هر بازی به بازیکنان می‌گوییم که یک فینال پیش رو داریم. کسب امتیازات دیدارهای اخیر برای ما بسیار مهم بود. خدا را شکر گل‌های خوبی زدیم و تفاضل گل تیم هم بالا رفت.

وی در مورد غیبت مکرر ریکاردو ساپینتو به دلیل اخراج از کنار زمین بیان کرد: وقتی او کنار زمین حضور ندارد، مسئولیت من و روی ماتا بیشتر می‌شود. به نظرم در حق ساپینتو اجحاف شده است و هفته گذشته غریبانه اخراج شد. داوران کمی حساس شده‌اند و باید با او مهربان‌تر باشند. اگر داور وسط هم چیزی ندیده باشد، با هر اتفاق به ساپینتو کارت می‌دهد!

مربی استقلال راجع به دلجویی مأمور نیروی انتظامی کرمان از سرمربی آبی‌ها در رختکن تصریح کرد: ساپینتو پس از اینکه مقابل مس کرمان اخراج شد، به سمت هواداران استقلال خوشحالی کرد و هنگامی که به رختکن می‌رفت، مشکلی پیش آمد که حل شد.

حیدری با انتقاد از قضاوت داوران گفت: در حق استقلال اجحاف می‌شود؛ به‌ویژه در مسئله داوری که چند پنالتی به سود ما نگرفته‌اند. در بازی قبل دو پنالتی برای استقلال نگرفتند و بازیکن حریف باید اخراج می‌شد، اما اتفاقی نیفتاد. با این حال هنگامی که اتفاقی در سایر دیدارها رخ می‌دهد، همه به داور و فدراسیون فوتبال حمله می‌کنند و اتفاقی نمی‌افتد. دیوار استقلال کمی کوتاه است و هنگامی که ما اعتراض می‌کنیم، ما را سریع محروم می‌کنند.

وی درباره شرایط علیرضا رضایی و اینکه آیا به بازی استقلال مقابل پیکان می‌رسد یا خیر، خاطرنشان کرد: او وضعیت خیلی خوبی داشت و مشکلی ندارد. رضایی بازی را به خوبی آغاز کرد، اما مصدوم شد و دروازه‌بان سوم استقلال هم عملکرد خوبی داشت. ما سید حسین حسینی را برای هفته آینده در اختیار داریم.

رضایی: در این چند هفته شرایط عجیب و غریبی داشتم

علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که در جریان دیدار امروز با نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت شد، پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بابت این برد خدا را شکر می‌کنم. من اصولاً زیاد حرف نمی‌زنم، ولی برای اولین بار از بزرگان تیم اجازه گرفتم که صحبت کنم. در این چند هفته شرایط عجیب و غریبی داشتم. به اینجا آمدم تا از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. من هیچ تیمی را مثل این تیم به مانند یک خانواده ندیدم و دست تک تک بازیکنان و مربیان را می‌بوسم. این هفته این موضوع را درک کردم که اینجا مکتب ناصر حجازی و پورحیدری است، فقط کسی نیست که این موضوعات را به مردم انتقال بدهد. از همه هواداران که مرا شرمنده خودشان کردند، ممنونم و از آنها عذرخواهی می‌کنم اگر علیرضا رضایی به اندازه علیرضا رضایی نبوده است.

وی ادامه داد: در این چند هفته اتفاقاتی افتاد که طبیعی است و هر کسی در عمر فوتبالی‌اش با این اتفاقاتی مواجه می‌شود، ولی اینقدر لطف و محبت زیاد بود که شرمنده شدم. ان‌شاءالله فرصتی شود که جبران کنم. باز هم از هواداران و تیم تشکر می‌کنم و به اینکه در استقلال هستم، افتخار می‌کنم.

دروازه‌بان استقلال درباره آخرین وضعیتش پس از مصدومیت گفت: شرمنده این هواداران هستم. فکر می‌کنم اگر توانستم برای ثانیه‌ای مردم را خوشحال کنم، پارگی عضله که چیزی نیست. به هر حال وضعیت مصدومیتم فردا مشخص می‌شود. امیدوار اتفاق نگران‌کننده‌ای نباشد. من فکر می‌کنم آسیب‌دیدگی عضله ران باشد.

رضایی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: ان‌شاءالله که با دعای خیر مردم رخ بدهد. با تیمی که می‌بینم، روندمان رو به رشد است. ما یک تیم و خانواده هستیم و به آن افتخار می‌کنم.

قایدی: حیف شد هت‌تریک نکردم، بازی بعدی جبران می‌کنم

مهدی قایدی پس از برتری 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر درباره اینکه با از دست دادن پنالتی نتوانست هت‌تریک کند، گفت: ابتدا به بازیکنان خودمان و نفت، خسته نباشید می‌گویم. حیف شد، می‌توانستم گل سوم را بزنم ولی بازی بعدی جبران می‌کنم.

وی در مورد آمادگی‌‌اش در هفته‌های اخیر تصریح کرد: همه بازیکنان آماده هستند و امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا آخر فصل به هدف‌مان برسیم.

بازیکن استقلال در واکنش به اینکه قبل از زدن ضربه پنالتی، روزبه چشمی صحبت‌هایی با او انجام می‌داد، گفت: در حال شوخی و خنده برای هت‌تریک بودیم ولی پنالتی گل نشد.

قایدی در رابطه با شانس قهرمانی استقلال در این فصل تأکید کرد: صددرصد هدف‌مان قهرمانی است. در مسیر خوبی هستیم و امیدوارم پایان فصل به چیزی که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

وی درباره نبود ریکاردو ساپینتو کنار خط یادآور شد: یک تیم هستیم و در تمرین نکاتی را که باید بگوید، می‌گوید. اگر ساپینتو کنار خط باشد، نکات بیشتری را گوشزد می‌کند. او دستیاران خوبی دارد و زیاد وارد این بحث‌ها نشویم، بهتر است.

وینگر استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا به تیم ملی فکر می‌کند یا نه، گفت: صددرصد.

قایدی در خصوص اینکه ظاهراً دروازه‌بان نفت در زمان زدن ضربه پنالتی جلو آمده بود، تصریح کرد: صحنه را دیدم و داور باید دستور تکرار پنالتی را می‌داد. خطا روی من واقعاً پنالتی بود و دروازه‌بان پشت پای من را لحظه آخر زد. اشتباهات داوری در بازی‌های اخیر وجود داشته است.

وی در رابطه با کامنت برخی بازیکنان ملی‌پوش زیر پست کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبلاً صحبت کرده‌ام و نظری نمی‌دهم.

رضاوند: هواداران نیروی تیم را چند برابر کردند

آرش رضاوند پس از برد 3 بر یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان که در ورزشگاه آزادی رقم خورد، اظهار داشت: شرایط تیم خوب شده است و مصدومان برگشته‌اند. به نظرم آنهایی که همچنان مصدوم هستند، هر وقت زمان که برگردند، شرایط از این هم بهتر می‌شود. همچنین حضور هواداران باعث شد که نیروی تیم چند برابر شود.

وی درباره درخشش خودش و مهدی قایدی در این بازی گفت: ما تلاش می‌کنیم که تیم نتیجه بگیرد. امروز هم قسمت شد و گل هم زدیم.

رضاوند درباره شانس قهرمانی استقلال یادآور شد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم هر بازی را ببریم. امیدوارم شرایط بهتر شود تا آخر فصل نتیجه‌ای خوب و در خور باشگاه استقلال بگیریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه