اخبار داغ

ورود «ارتش سری» به شبکه نمایش خانگی با حمایت «۰۹۰۰»

ورود «ارتش سری» به شبکه نمایش خانگی با حمایت «۰۹۰۰»
ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.

 «ارتش سری» یک رئالیتی شو سریالی، به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب است که در آن بازیگران و شرکت کنندگان، طی یک بازی گروهی استدلالی-استنتاجی، در مقابل دوربین‌ها به رقابت می‌پردازند. داستان این بازی گروهی، از سریالی با همین نام الهام گرفته شده و قرار است طی آن، بازیگران و مشارکت کنندگان، طی نبردی میان پارتیزان‌ها و ارتش آلمان نازی، خلبان‌ها را نجات دهند. این سریال یکشنبه هر هفته از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

 سیم‌کارت‌های ۰۹۰۰، با شعار «تو فوق‌العاده‌ای» و «۰۹۰۰؛ خط نسل متمایز»، به عنوان نخستین و رندترین پیش‌شماره در رنج پیش‌شماره‌های تلفن‌همراه، از آبان ۱۴۰۰ به جمع پیش‌شماره‌های سیم‌کارت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران اضافه شده است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه