اخبار داغ

آماده باش ۸۰۰ نیروی امدادی برای خدمت‌رسانی در برف

آماده باش ۸۰۰ نیروی امدادی برای خدمت‌رسانی در برف
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به سختی کار امدادی در زمان‌های بارندگی و ایجاد ترافیک گفت: ۸۰۰ نفر با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره اقدامات این سازمان در زمان بارش برف اعلام کرد: در زمان‌های بارندگی و برف نیروهای امدادی با استرس و فشار کاری مضاعف رو به رو هستند زیرا برای رسیدن به محل حادثه با ترافیک مواجه می‌شوند. در این زمان‌ها نگران کندی حرکت هستیم.

وی افزود: با توجه به اقداماتی که شهرداری تهران در روزهای برفی و بارانی انجام داد، خوشبختانه با ترافیک و مشکل در امدادرسانی مواجه نشدیم. نیروهای آتش‌نشانی در این روزها به صورت آماده‌‌باش کامل هستند.
محمدی در ادامه با اشاره به انجام همزمان ماموریت‌های سازمان آتش‌نشانی و همکاری با نیروهای خدمات شهری و مناطق عنوان کرد: در زمان بارش برف و باران احتمال وقوع تصادفات افزایش می‌یابد. از تمام ظرفیت نیروی انسانی و دستگاه‌های تخصصی که آمادگی و قابلیت برف‌روبی داشتند برای کمک به شهرداری استفاده کردیم.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در ادامه بیان کرد: خوشبختانه در این چند روز حادثه مهیبی رخ نداده و نیاز به امدادرسانی جدی به وجود نیامد.
وی در پاسخ به تعداد نیروهای امدادی به صورت آماده‌باش اظهار کرد: نزدیک به ۸۰۰ نفر با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی هستند. تا زمانی که شرایط به صورت عادی در بیاید وضعیت آماده‌باش استمرار و ادامه خواهد داشت.
محمدی با تاکید بر اینکه در مواقع اضطراری بیشترین استرس متوجه نیروهای امدادی هست، گفت: با توجه به کندی سرعت و ترافیک در زمان‌های بارندگی، از شهروندان گرامی درخواست میکنیم که تردد با خودروهای شخصی را کاهش بدهند. با نیروهای خدمات شهری و امدادی همکاری‌های لازم را انجام بدهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه