اخبار داغ

پس از عدم پرداخت مطالبات؛

اعتصاب بازیکنان استقلال؛ پول‌ها به حساب استراماچونی رفت!

اعتصاب بازیکنان استقلال؛ پول‌ها به حساب استراماچونی رفت!
در روزی که بازیکنان تیم فوتبال استقلال به علت شرایط مالی در تمرین اعتصاب کرده و شرکت نکردند، مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق آبی‌ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بازیکنان تیم فوتبال استقلال که علی‌رغم وعده‌های مدیرعامل آبی‌ها تا به امروز پولی دریافت نکرده و مطالبات‌شان از باشگاه رو به افزایش است، امروز طی اقدامی هماهنگ تمرینات تیم را تحریم کردند.

بازیکنان استقلال قرار بود که امروز پول خود را دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداد و باعث شد تا آبی‌ها اعتصاب کنند. این در حالی است که قرار است شنبه و یا یکشنبه این پول به حساب استقلالی‌ها واریز شود.

گفته می‌شود عارف غلامی که به تازگی به تمرینات برگشت، امروز پیشنهاد اعتصاب را داده و به همین علت هم به زودی راهی جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال خواهد شد تا از خودش دفاع کند.

همچنین شنیده می‌شود تلاش‌های مسئولان ورزش ایران به نتیجه رسیده و مطالبات آندره‌آ استراماچونی به حساب وی از طریق وزارت ورزش قطر واریز شده است.

گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال از طریق یک اپراتور در حال پی گیری ماجرا بودند اما به‌نظر وزارت ورزش و جوانان ایران با همتای قطری مذاکره را تمام کرده و پول‌ها به حساب مرد ایتالیایی خواهد نشست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه