اخبار داغ

از جمعه اول اردیبهشت ماه؛

کمدی سیاه چاله راهی شبکه نمایش خانگی می شود

کمدی سیاه چاله راهی شبکه نمایش خانگی می شود
سریال «سیاه چاله» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید خانی، محصول جدید پلتفرم «فیلم‌نت» از جمعه اول اردیبهشت هر هفته ساعت ۱۲ ظهر منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهارشنبه این هفته قسمت آخر سریال پربیننده «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی از پلتفرم فیلم نت منتشر خواهد شد تا این سریال پس از سه فصل پرتلاطم و دلهره آور به ایستگاه پایانی خود برسد.

اما «فیلم نت» قرار است از روز جمعه اول اردیبهشت ماه، هر هفته ساعت ۱۲ ظهر سریال کمدی «سیاه چاله» را منتشر کند. سریالی با بازی حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، رایان بیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، با حضور رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و با هنرمندی بیوک میرزایی؛ ترکیب بازیگران این سریال این امیدواری را ایجاد می کند تا با یک سریال دم دستی و آبکی روبرو نیستیم.

قصه و عوامل «سیاه چاله»

داستان کلی این اثر در رابطه با خانواده ای ساده و فقیر است. آن ها به طور اتفاقی متوجه می شوند که خط انتقال نفت از زیر خانه های آن ها عبور می کند. حال می خواهند از این موقعیت استفاده کرده و درآمد مناسبی را از این راه به دست آورند. این تصمیم باعث می شود تا دچار چالش های گوناگونی شوند که بطن داستان را تشکیل داده و باعث جذابیت آن می شود.

سریال «سیاه چاله» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید خانی و نویسندگی محمدعلی حسینی و پوریا شجاعی ساخته شده است.

حسین نمازی علاوه بر کارگردانی، مدرس فیلمنامه نویسی و عضو هیات انتخاب و داوری چندین جشنواره فیلم کوتاه بوده است. نمازی در سال ۹۷ مجموعه تلویزیونی «حوالی پاییز» با موضوع حادثه منا در حج را به روی آنتن شبکه سوم سیما آورد. یک ملودرام عاشقانه با بازی حسین مهری، لیلا اوتادی، رضا اکبرپور، رویا تیموریان و آن ماری سلامه بازیگر لبنانی در نقش ساره که در زمان پخش بینندگان بسیاری داشت.

نمازی پیش از حوالی پاییز، فیلم سینمایی «آپاندیس» را در سال 96 راهی پرده سینماها کرده بود. فیلمی اجتماعی با بازی آنا نعمتی، امیرعلی دانایی و رضا اکبرپور؛ این فیلم توانست جوایز بین المللی فراوانی از جمله جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره مونترال کانادا، جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره فیلم آسیا پاسفیک، جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره ایندیانای اسپانیا را از آن خود کند و نام نمازی را به عنوان یک کارگردان اولی جوان مطرح کند.

نمازی برای جشنواره چهلم فیلم فجر، سینمایی «شادروان» را به تهیه کنندگی عباس نادران در بخش سودای سیمرغ رسانده بود که با نظر مثبت تماشاگران و منتقدان مواجه شد؛ فیلمی با بازی سینا مهراد، نازنین بیاتی، رویا تیموریان، بهرنگ علوی، رضا رویگری، گلاره عباسی و بهران ابراهیمی که پس از جشنواره و در گیشه نیز با فروش نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان گلیم خود را از آب درآورد و حالا قرار است سریال «سیاه چاله» را برای شبکه نمایش خانگی منتشر کند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه