اخبار داغ

شیخ خط خورد، ارسلان نیمکت نشین شد

لیگ برتر فوتبال| ترکیب پرسپولیس و استقلال اعلام شد/ سورپرایزهای ویژه سرخابی برای دربی

لیگ برتر فوتبال| ترکیب پرسپولیس و استقلال اعلام شد/ سورپرایزهای ویژه سرخابی برای دربی
ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال برای حضور در یکصدمین دربی تهران مشخص و اعلام شد که با سورپرایزهای ویژه و جالبی همراه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز نخست رقابتهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 4 بازی در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد. در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وهفتم تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دربی شماره 100 این دو تیم محسوب می شود.

در فاصله یک ساعت مانده به آغاز بازی ترکیب دو تیم مشخص شد که غافلگیرهای جالبی دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترکیب تیمش را برای دربی به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری و سعید صادقی

نکته مهم درباره فهرست پرسپولیس، خط خوردن شیخ دیاباته و سیامک نعمتی از جمع سرخپوشان است ضمن اینکه حضور تنها یک هافبک دفاعی تخصصی در ترکیب پرسپولیس نشان می دهد که گل محمدی برای این بازی ریسک کرده و تیمش را هجومی به زمین می فرستد.

 

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، کوین یامگا، جعفر سلمانی، پیمان بابایی، مهدی قایدی، رافائل سیلوا، محمد محبی و آرش رضاوند

نکته جالب توجه در ترکیب استقلال حضور ارسلان مطهری روی نیمکت ذخیره هاست، بازیکنی که تا به اینجا 4 گل در دربی‌ها به ثمر رسانده و بهترین گلزن آبی ها در دربی بوده. به جای ارسلان پیمان بابایی در نوک حمله استقلال قرار گرفته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه