اخبار داغ

این هفته برنامه تیم ملی را برنامه‌ریزی می‌کنیم؛

تیموریان: استقلال بهتر بازی می‌کرد و پرسپولیس روی ضدحملات برنامه داشت

تیموریان:  استقلال بهتر بازی می‌کرد و پرسپولیس روی ضدحملات برنامه داشت
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: استقلال بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۷ که من دیدم استقلال سوار بازی بود و پرسپولیس هم روی ضدحملات کار می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران اظهار داشت: از دقیقه ۳۰ توانستم به داخل ورزشگاه بیایم تا جایم را پیدا کنم. به نظرم استقلال بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۷ که من دیدم استقلال سوار بازی بود و پرسپولیس هم روی ضدحملات کار می‌کرد. دربی است و حساسیت بازی بالاست و هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند. امیدوارم که استقلال در انتهای فصل قهرمان شود.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی فوتبال در خرداد ماه نیز به خبرنگاران گفت: قرار است کادر فنی تیم ملی در هفته آینده جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون داشته باشند تا ان‌شاءالله بتوانیم یک برنامه خوبی را در خور شأن و شخصیت تیم ملی مهیا کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود روسیه در مسابقات کافا شرکت نمی‌کند، خاطر نشان کرد: من در این خصوص اطلاعی ندارم و باید از قلعه‌نویی سؤال کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه