اخبار داغ

به زودی از شبکه نمایش خانگی؛

قهوه ترک در آمستردام با برادران شایسته/ محسن چاوشی با آمستردام می آید

قهوه ترک در آمستردام با برادران شایسته/ محسن چاوشی با آمستردام می آید
به زودی دو سریال «قهوه ترک» و «آمستردام» راهی پلتفرم های شبکه نمایش خانگی می شوند؛ محسن چاوشی که قطعه ای را برای سریال در حال پخش رهایم کن خوانده، تیتراژ سریال «آمستردام» را آهنگسازی و اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سه پلتفرم پربیننده شبکه نمایش خانگی سریال های متنوعی در حال پخش است. سریال های «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی، «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و «مترجم» به کارگردانی بهرام توکلی از نیمه گذشته و به قسمت های پایانی خود نزدیک شده اند.

به تازگی سریال پرطرفدار «پوست شیر» نیز که در سه فصل هشت قسمتی بینندگان زیادی را مجذوب خود کرده بود، به ایستگاه پایانی خود رسید. اما به تازگی سریال کمدی «سیاه چاله» به کارگردانی حسین نمازی، جمعه ها راهی پلتفرم فیلم نت شده است تا مخاطبان شبکه نمایش خانگی در کنار سایر ژانرها، سریالی طنز و کمدی نیز داشته باشند.

قهوه ترک جایگزین پوست شیر می شود

پس از اتمام سریال جذاب «پوست شیر» به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی، حالا فیلم نت با انتشار تیزر مجموعه ای جدید، خبر از پخش سریال «قهوه ترک» داده که قرار است به زودی جایگزین «پوست شیر» شود؛ پیش تر رسانه ها خب رپیش تولید این سریال را به کارگردانی منیر قیدی (کارگردان ویلایی ها و دسته دختران) داده بودند اما حالا با پخش آنونس این سریال، علیرضا امینی به عنوان کارگردان «قهوه ترک» معرفی شده است.

علیرضا امینی که فیلم های «استشهادی برای خدا»، «هفت دقیقه تا پاییز»، «انتهای خیابان هشتم» و «بلوک 9 خروجی 2» را در کارنامه هنری خود دارد حالا قرار است در فضایی متفاوت با سریال های شبکه نمایش خانگی، «قهوه ترک» را که در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده به زودی راهی پلتفرم فیلم نت کند.

تهیه کنندگی «قهوه ترک» را محمد شایسته برعهده دارد و فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. رضایی راد سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را برای «قدمگاه» از جشنواره بیست و دوم فجر و جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیا پاسفیک برای فیلم «کودک و سرباز» در کارنامه دارد؛ نغمه ثمینی نیز که نامی آشنا برای اهالی تئاتر و سینماست، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را سال ها پیش برای «خون بازی» بنی اعتماد به خانه برده و بسیاری نام او را برای فیلمنامه سریال «شهرزاد» به یاد دارند. محمد شایسته پیش از «قهوه ترک» ، سریال پرمخاطب «می‌خواهم زنده بمانم» را برای شبکه خانگی تهیه و تولید کرده بود.

سارا رسول زاده و حامد بهداد نقش های اصلی این سریال را برعهده دارند. مجتبی پیرزاد که به تازگی با سریال «پوست شیر» و در نقش قاتلی روانی به ایفای نقش پرداخته بود، در این سریال حضور دارد. علاوه بر این ها امیر جعفری، امیر نوروزی، پیام احمدی نیا، محمد ولی زادگان، بهاره کیان افشار و شاهرخ فروتنیان از دیگر بازیگران این سریال هستند.

محسن چاوشی با آمستردام می آید

سریال «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگزلو، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و سرمایه گذاری ایمان افشار محصولی دیگر از نمایش خانگی است که به زودی راهی یکی از پلتفرم ها می شود. داستان سریال آمستردام موضوع اجتماعی عاشقانه دارد و داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می زند.

مسعود قراگزلو و علی سندانی نویسندگان این سریال، سید محسن حسینی مدیر فیلمبرداری، مهیار بهمنش تدوین و بامداد افشار موسیقی متن سریال «آمستردام» را بر عهده دارند. قراگوزلو پیش از این سریال دو فیلم سینمایی «بیست هفته» و «هفتم» را در کارنامه دارد.

مهدی سلطانی در نقش «شهاب» و مهدی پاکدل در نقش «باربد» از بازیگران اصلی این سریال اند. هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنگ گرامی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رؤیا جاویدنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، علیرضا آقاخانی، امیرحسین غمخوار و عباس غفاری از دیگر بازیگران این مجموعه اند.

تیتراژ این سریال توسط محسن چاوشی با ترانه ای از حسین صفا خوانده شده است. چاوشی برای نخستین بار آهنگسازی و خوانندگی ترانه سریال «شهرزاد» را برای شبکه نمایش خانگی اجرا کرده بود و بعد از آن با سریال های «هم گناه، خسوف و رهایم کن» این اتفاق را تکرار کرده بود. تیتراژ دو سریال «آمستردام» و «عقرب عاشق» که به زودی راهی پلتفرم های شبکه نمایش خانگی خواهند شد، با صدای چاوشی آماده پخش هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه