اخبار داغ

یادداشت؛

آغاز اعتصابات ملی ایران؟!! خواب دیدید، خیر باشه

آغاز اعتصابات ملی ایران؟!! خواب دیدید، خیر باشه
شب گذشته، اشکان خطیبی، برزو ارجمند، احسان کرمی و پرستو صالحی با استوری بنری مشترک با عنوان «اعتصابات ملی ایران» گویا دور تازه ای از فعالیت های نخ نما و ریاکارانه خود را آغاز کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی ناآرامی های اجتماعی سیاسی پاییز، برخی چهره های هنری مانند احسان کرمی، برزو ارجمند و بعدتر از آن اشکان خطیبی با مهاجرت به خارج از کشور و فعالیت های آشکار و نقل و قول های علنی، به جرگه اپوزیسیون نظام پیوستند. پیش تر از آن و حدود یک سال پیش از این ماجرا، پرستو صالحی نیز با اعلام خبر مهاجرت خود به یکی از مخالفین سیاست های جمهوری اسلامی بدل گشته است.

البته به جز این چهره ها بازیگران دیگری همچون مهناز افشار، فریبرز عرب نیا، حمید فرخ نژاد، دنیا مدنی و دیگرانی هستند که در خارج از کشور به سر می برند و در ماه های گذشته با حضور فعال مجازی خود و با همراهی همه جانبه با اغتشاشگران، به صف هنرمندان خارج نشین و مخالف نظام تبدیل شده اند.

شب گذشته، اشکان خطیبی، برزو ارجمند و پرستو صالحی با استوری بنری مشترک با عنوان «اعتصابات ملی ایران» و در همراهی با آنها، احسان کرمی نیز با استوری مشابه با این مضمون گویا دور تازه ای از فعالیت های نخ نما و ریاکارانه خود را آغاز کرده اند.

آنها در این استوری از همه قشرها و صنوف ایران، از پزشکان، کارمندان، کارگران تا رانندگان و کسبه بازار می خواهند که با تعطیلی کارشان و برای آینده وطن به این اعتصابات سراسری بپیوندند!!

ماجرا خیلی مسخره و خنده دار است؛ چهار نفر «هنربند» نه هنرمند که واژه ای شریف تر و مقدس تری است و لایق هر فردی نمی شود، آن سوی آب ها در حال کار کردن و پول در آوردن هستند و حتی بدیهی است که برای همین استوری ها هم لابد اول به دلار، حساب های خود را شارژ کرده اند و بعد از سر شکم سیری برای مردم ایران اشک تمساح می ریزند و می خواهند پرچم داران اعتصابات شوند و تقاضا دارند که در این اوضاع اقتصادی، مردم دست از کارهایشان بکشند و گوش به فرمان این ابلهان باشند.

اوضاع و احوال برخی چهره های هنری در داخل کشور هم بهتر از خارج نشین ها نیست! نمونه اش پانته آ بهرام، کتایون ریاحی و دیگرانی که با لج بازی های خود و با اعمال بی قانونی، می خواهند بدون روسری در اکران های عمومی و مجالس دیگر جلوی دوربین ها ظاهر شوند و نمی دانند و شاید عامدانه می دانند که با این پوشش، نوجوان ها و جوانانی را ترغیب به این کار می کنند که نتیجه اش می شود پلمپ سینما یا مجتمعی تجاری با کلی کسبه که حالا باید مدتی خانه نشین شوند و جور این بی قانونی آنها را تحمل کنند.

بدون شک مراکز ذیصلاح امنیتی و قضایی با برخورد قانونی با این افراد، باعث می شوند تا اصطلاحا حساب کار دست باقی افراد قانون گریز بیاید تا با هر پوششی در انظار عمومی ظاهر نشوند و رعایت حداقل های عرفی و قانونی را بکنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه