اخبار داغ

ضمن سفر دو نماینده تیم ملی فوتبال به قرقیزستان؛

درخواست ژنرال برای جذب دستیار خارجی/ سفر قلعه‌نویی به ۴ کشور اروپایی

درخواست ژنرال برای جذب دستیار خارجی/ سفر قلعه‌نویی به ۴ کشور اروپایی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای بررسی آخرین وضعیت لژیونرهای فوتبال ایران، سفری به کشورهای اروپایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از زمانی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، درخواست حضور مربی خارجی به‌عنوان دستیار اول را داشت. او سرجیو کاستا مربی پرتغالی را مدنظر گرفت که دستیار پائولو بنتو سرمربی پرتغالی کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده است.

قلعه‌نویی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست که تکلیف دستیار خارجی او تا قبل از فیفادی یا مسابقات کافا مشخص شود. در حال حاضر، حمید مطهری، آندرانیک تیموریان، علی‌اصغر قربانعلی‌پور و آلین دینکا مربی رومانیایی اعضای کادر فنی قلعه‌نویی در تیم ملی هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد برای بررسی وضعیت لژیونرهای ایرانی حاضر در اروپا به کشورهای آلمان، پرتغال، انگلیس و یونان سفر کند. قلعه‌نویی منتظر رسیدن ویزای کشور انگلیس است تا دیداری با الله‌یار صیادمنش و سامان قدوس، دو لژیونر ایرانی در لیگ دسته اول انگلیس داشته باشد. وی در آلمان با سردار آزمون، در پرتغال با مهدی طارمی و در یونان با احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی دیدار خواهد داشت.

همچنین کشور قرقیزستان میزبان اولین دوره مسابقات کافا خواهد بود و از تیم ملی فوتبال ایران نیز برای حضور در این بازی‌ها دعوت شده. در همین راستا، قرار است مهدی خراطی، یکی از مسئولان تیم ملی به همراه حمید مطهری، مربی تیم ملی فردا یا دو روز دیگر برای بررسی امکانات، چمن و سالن بدنسازی به قرقیزستان سفر کنند. در صورت تأیید امکانات قرقیزستان، تیم ملی در این مسابقات شرکت خواهد کرد. 

هرچند شنیده می‌شود کادرفنی تیم ملی از کیفیت تیم‌های هم گروه ایران رضایت چندانی ندارد اما در هرحال باید منتظر تاییدیه نمایندگان اعزامی به قرقیزستان ماند تا در نهایت برای حضور تیم ملی در کافا به نتیجه رسید. این رقابت‌ها بیستم تا سی‌ام خردادماه برگزار می‌شود و قرار است دیدار فینال در کشور ازبکستان برگزار شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه